הערב (רביעי) נחשף כי למרות שניסו לתת צ'אנס לזוגיות מחוץ למצלמות, הזוג הגאה גיא דלאל ומתן וייס מ"חתונה ממבט ראשון" לא הצליחו לשמר את הקשר הרומנטי ביניהם ונפרדו. רגע לפני שידור הפרק נפגשו השניים באירוע הסיום שנערך במלון JO שטיבל בתל אביב וסיפרו מה קרה אחרי שהמצלמות כבו, מה הקש ששבר את גב הגמל והאם יש סיכוי לצ'אנס נוסף עבור השניים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"היה מאוד מרגש, מרגש עד דמעות. עברתי תהליך שלם של להיפתח ולהיות רגיש יותר ולא לפחד להוציא את הרגש. זה מרגש", אמר גיא על הצפייה בפרק האחרון שלהם יחד. 

מה קרה אחרי שכבו המצלמות?
גיא: "המשכנו את התהליך לחיים האמיתיים בלי הליווי ובלי המעטפת ורצינו להבין אם הפערים שהיו לאורך התכנית יצטמצמו ולצערנו זה לא קרה". 

מתן וייס, גיא דלאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)
מתן וייס, גיא דלאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)

מתן: "היה כאן איזו שהיא הבטחה שהבטחנו אחד לשני שאם אחד מאיתנו מרגיש מיואש מהדבר הזה הוא יבוא ויגיד. זה הבייס שלנו שנקרא תקשורת וזה מה שהיה לאורך כל הדרך. בתהליך יש מעטפת של פסיכולוגים ומשימות והכרויות של המשפחה וזה גורם לך לפתוח את עצמך. אני מרגיש שגיא הגיע לדבר הזה והוא היה הגרסה הכי טובה שיכולה להיות של גיא. הוא באמת ניסה והתאמץ, בגלל זה אין לי שום כעס כי אני יודע מה היה שם. שהיה שלב שהרגשתי מיואש, דיברנו על זה".

גיא: "היה כמה פעמים במהלך התהליך ששאלנו אחד את שני אם אנחנו רוצים להמשיך והחלטנו שכן". 

מתן: "גם ביאוש המאוד גדול אחרי שכבו המצלמות וכל אחד חזר למקום שלו, עדיין היה רצון להמשיך ולנסות לצמצם את הפערים".

מה הפערים? זה עניין של משיכה?
גיא: "כל אחד רואה זוגיות בדרך מסוימת ויש לו את הצרכים שלו. אני הפרפקציוניסט שרוצה להרגיש ברמות מטורפות ולהתאהב ברמה של הערצה. הייתי מאוהב פעמים אחדות בחיים שלי ואני יודע איך זה מרגיש. מתן צריך את הבן אדם שיתן לו את ההרגשה הכי בטוחה ואת החום שהוא צריך, זה דברים שאי אפשר לוותר עליהם ועל זה הזוגיות הזאת נגמרה".

גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום: דניס בוטנרו)
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום: דניס בוטנרו)

מה למדתם על עצמכם?
מתן: "הבנתי שלא הכל קשור אליי. אני צריך לפעמים להרפות ולהגיד: 'זה לא קשור לאיך שאני נראה, אם נמשך או לא נמשך'. זה לא שלי, זה של בן אדם אחר שנמצא מולי וגם לו יש את השריטות שלו. לראות את עצמי באור אחר ולהבין שהאטרקטיביות שלי זה לא מהאף, פה, שפתיים. זה שילוב של ביטחון עצמי ודימוי עצמי, זה משהו מאוד גדול. אני יודע שאני לא נמצא שם במאה אחוז אבל אני מגיע לשם".

גיא: "זה פותח דברים. לא הרבה אנשים זוכים לראות את עצמם בתהליך ולראות את האישיוז שלהם ואת הדברים שהם לא שלמים בעצמם, והדבר הזה פותח לנו המון דברים. תמיד ידעתי שאני בן אדם בשליטה ויציב ואין בעיות אבל אני מאמין שזה מונע ממני הרבה דברים טובים יותר כמו להתאהב ולהיפתח, דברים שבן אדם שסגור ובשליטה לא מרגיש".

מתן למה אתה מתרגש כל כך?
מתן: "נראה לי שזה קשור לכוס יין האחרונה. זה טיפה לעכל את הדבר הזה. אני וגיא פה ואנחנו נורא קרובים, זה לא מובן מאליו".

גיא אמרת שאתה מכיר את עצמך ושאתה מתאהב בגדול אבל אני רואה פה התאמה יותר בוגרת. אין תחושה של ויתרתי על הדברים מהר מדי?
גיא: "דני ויעל קוראים לזה התאמה פסיכולוגית. אני לא חושב שויתרנו מהר. עברנו תהליך מאוד ארוך והגענו למקומות מאוד עמוקים. תמיד ידענו שיש חוסרים ופערים שלא קורים".

אתם בזוגיות היום?
גיא: "לא. אנחנו מאוד פתוחים לאהבה ואנחנו עדיין בתהליך של עיכול והכלה של הדבר הזה".

מתן: "אני לגמרי לוקח מהצלקת שקרתה לי ב'חתונה ממבט ראשון'. צלקת יפה שאני רוצה אותה".

גיא: "כן. מזה לומדים וצומחים. אי אפשר להצליח ולהתקדם בלי להיכשל".

מתן: "כל הכבוד, הוא בחיים לא אומר כישלון. נכשלנו וזה בסדר להיכשל".

חושבים שיש סיכוי לצ'אנס נוסף?
"אנחנו קופצים עכשיו לבריכה, אנחנו בשלב של הצירופים". 

מתן וייס, גיא דלאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)
מתן וייס, גיא דלאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)