הסוד הכי שמור בשוק הנדל"ן הגיע לפתחה של ליאורה: הבית ההיסטורי של פולה ונח מוזס ז"ל ברמת גן, שבו התגוררה משפחתה של ג'ודי שלום־ניר־מוזס, ילדיה ובעליה לשעבר, עמירם ניר ז״ל וסילבן שלום יבדל״א, יועמד למכירה. את ההחלטה למכור את הבית, וילה רחבת ידיים בשכונת בנימין, נכס שאירח שועי עולם, קיבלה ג'ודי לאחר שהילדים עזבו את הקן, פרשו כנפיים ועפו. המחיר, למתעניינים, נע סביב כמה עשרות מיליוני שקלים.

ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)

לחובבות הקרדשיאנ'ס בישראל, דעו כי בעוד כחודש ינחתו מותגי הביוטי הנחשקים של קיילי ג'נר בסניפי ובאתר סופר־פארם, ויושקו מותגי האיפור והטיפוח Kylie Cosmetics ו־Kylie Skin.

קיילי ג'נר  (צילום: יחצ)
קיילי ג'נר (צילום: יחצ)

השחקנים והיוצרים גיא עמיר וחנן סביון נבחרו לפרזנטורים החדשים של רשת פולגת, תחת המסר “המציג אינו דוגמן", במסגרת שפה פרסומית חדשה הפונה לכל הגברים בישראל - ללא הבדל גיל, מעמד וכרס.

המציגים אינם דוגמנים (צילום: מאיר כהן)
המציגים אינם דוגמנים (צילום: מאיר כהן)

מה עושה דיוקנו של מנחם בגין במרכזה של מכירה פומבית בפריז? פיליפ קרסנטי, פוליטיקאי ואיש תקשורת צרפתי (שהפסיד בעבר בקרב מול סרקוזי), רכש יצירה של האומן הישראלי המוערך יצחק מבורך במסגרת חוג ידידי “גדולים מהחיים" בצרפת. בזמנו עלה קרסנטי לכותרות כאשר תבע רשת טלוויזיה צרפתית מובילה בטענה ששידרה קלטת ש"בושלה" ולכאורה הראתה כיצד חיילי צה"ל הם שהרגו את הילד הפלסטינאי מוחמד א־דורה.

פיליפ קרסנטי והציור המדובר (צילום: יחצ)
פיליפ קרסנטי והציור המדובר (צילום: יחצ)

צל״ש השבוע של ליאורה מוענק לעמותת ״איתן, כל אחד יכול״, שהטיסה השבוע 40 נערים אוטיסטים במטס מרגש במטוסי סבנה וטקסאן משדה התעופה בשדה תימן לשדה התעופה בנבטים, שם נערכה לנערים קבלת פנים מלכותית. מי שארגן את הכל הוא שי שמעון ממנחת המטוסים בראשל"צ ובין הטייסים בלטו ישראל (איזי) כנען, אל"ם במיל', ומפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף במיל׳ אמיר אשל, שבתקופתו החלה המסורת המרגשת. בטיסה חזרה סגרו כנען ואשל מעגל וטסו יחדיו, זאת מאחר שאביו של אשל, חזי ז״ל, היה מ״פ יחד עם כנען בזמן שירותם בגולני.