הטלנובלה שלא נגמרת, מיכל רנד .VS שולי רנד. והפעם: לאחר חמש שנים של תביעות, החליטה רנד להוסיף גם תביעה על זכויות יוצרים ותקבולים.

מיכל, מה גרם לתוספת ולשינוי?
“זו תפנית חדה שלא תכננתי. היה בדעתי לעזוב לו את היצירות שיקרות ללבו, אך בשל ההתנהלות שלו והאלימות הכלכלית הקשה נגדי ונגד ילדיי, אני לא עוצרת. לא נותרה לי ברירה אלא לתבוע גם על זה. התביעה הקיימת היא על 7 מיליון שקל".

שולי רנד, תביעות נוספות?
“אני לא מעוניין להגיב".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שולי רנד, צופית גרנט (צילום: איבון בשארי)
שולי רנד, צופית גרנט (צילום: איבון בשארי)

> זה כנראה לא השבוע של השחקן והבמאי אלון אופיר. לא רק ששמו הוזכר בפרשת ההטרדות המיניות, לכאורה, בבית הספר של יורם לוינשטיין, הוא גם היה מעורב בדין ודברים עם הבמאי משה קפטן, לאחר שהצגה שאותה הוא ביים זכתה לחילוקי דעות.

אופיר, מרקורי בנסיגה?
“תגובתי ניתנה ושודרה בכאן 11 (אופיר דחה באופן נחרץ כל טענה או רמיזה לכוונה מינית בהתנהלותו המקצועית - לג"ש) וגם יש לי פרויקטים עתידיים עם הבימה".

מהבימה נמסר: ״אלון אופיר נמנה עם צוות יוצרי הבימה. בימים אלה סיים לביים את ההצגה ׳משוגע עליה׳ והוא אף משחק כמחליף בהצגה נוספת שביים, ׳ראש המועצה׳. הבימה תמשיך לפעול תחת עקרון שמירת כבוד האדם, תוך הקפדה על בחינת פרטי כל מקרה לגופו של עניין. העסקתו של מר אופיר תימשך כפי שהתקיימה עד כה אלא אם נידרש להחלטה אחרת״.