בפרק סיום העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" ששודר אמש (מוצ"ש) בקשת 12, נחשפנו להחלטה של מעיין דורי ובן אביבי לנסות להמשיך את התהליך אך לצערנו התבשרנו כי השניים לא צלחו את מבחן המציאות וזמן קצר לאחר עזיבתם של צוות הצלמים, השניים הפרידו כוחות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

למרות שהשניים נפרדו זמן קצר לאחר סיום הצילומים, נתפס אביבי בתמונה מהמקלחת כשהטבעת של מעיין מונחת בצד הכיור. בראיון ל-TMI הגיבו השניים לתמונה המפלילה, סיפרו מדוע זה לא צלח את מבחן המציאות והאם הם בזוגיות בימים אלו. 

אני מרגישה שזה לא המילה האחרונה. 
מעיין: "באמת? זה מה שאת שומעת? אני לא שמעתי את זה מהדברים של בן.

אז זה סופי? איש איש לדרכו?
מעיין: "נראה לי שכן. את אף פעם לא יכולה לדעת, את מכירה את המשפט הזה? נפרדנו לפני תקופה אבל בעצם אנחנו נפרדים בסיום העונה עוד פעם. זה היה פרק שנגמר והיה משהו שקשר אותנו ביחד יקומית כזה, בהתמודדות שלצפות בנו במסך. אני מרגישה שאנחנו צריכים לצאת רגע מהדבר הזה".

מה קרה כשהמצלמות כבו?
בן: "כל אחד הלך לדרכו. אני חזרתי לדפוסי התנהגות רגילים שלי, ברחתי".
מעיין: "אני הרגשתי שבן מתרחק וניסיתי לתת לו מקום. נורא האמנתי שאנחנו בשלב שאנחנו צריכים לצלוח אותו. ניסיתי לתת ספייס. ידעתי שאני רוצה להיות שם, לא היו לי סימני שאלה כאלה. היה לי רצון לבחון ולבדוק ולהצליח להבין מה זה הדבר הזה מחוץ למצלמות. בן נפרד ממני, זה הסיפור. זה לא חדש לאף אחד. הוא החליט שזה טו מאץ' והחליט לפרק ונפרדנו".

בן אביבי (צילום: אביב חופי)
בן אביבי (צילום: אביב חופי)

נושא המשיכה היה אישיו? כי הוא דובר לאורך התכנית.
בן: "הייתה משיכה".
מעיין: "בן נמשך אליי, אפשר להפסיק לדוש בדבר הזה".
בן: "אתם רוצים שנשלח לכם וידאו קצר? אפשר לצלם ולשלוח להם. הם כל כך צריכים להחזיק באמונה בדבר הזה".

אז מה האישיו? מה קרה?
בן: "האישיו זה טריגרים שנלחצים לך כשאתה בתוך דפוס התנהגות שסיגלת לך לאורך השנים. נורות אזהרה שאני לא יודע אם אתה ממציא לעצמך, אבל זה מה שהכרתי. כשמישהי עושה X התוצאה תהיה Y ואז אני הולך. כדי להימנע מה-Y שאני נפגע מהסיטואציה אז אני בורח ונעלם". 

אבל הגעת ל"חתונמי" כדי לעבור שינויים.
בן: "נכון. זה מה שחוויתי במהלך השידורים ובשיחות עם מטפלים. זה קרה אחריי. אצלי ואצל מעיין זה דפוס שהיה, זה מה שאני הבאתי ומה שהיא הביאה וזה קרה. אחרי הניתוק הייתה התבוננות פנימה, על עצמי".

מעיין היה כעס?
מעיין: "היה הרבה כעס, מלא כעס. אני שנאתי את בן בשלב מסוים. אני נפגעתי ממנו מאוד. פחות בגלל שהוא נפרד ממני, אני חושבת שאחרי הפרידה, כל איך שחוויתי אותה ואולי מה שציפיתי שנצליח להיות גם אחרי שנפרדנו. נפגעתי ממנו מאוד. נשבר לי הלב, סך הכל זה מה שקרה. נשבר לי הלב לגמרי וזה קשוח. האמנתי בנו מאוד ורציתי את זה מאוד והעזתי לשים את הלב שלי וזו הייתה בחירה שלי. בחרתי לשים את הלב שלי בידיעה שאני יכולה להתרסק ואכן התרסקתי. לקח לי זמן לשבת איתו ככה בנוח ולהרגיש נעים. נשברו הרבה דברים בחברות, באמון שלנו, בחיבור שהחזיק אותי שם. הייתי שם מסיבות מסוימות. אני יודעת שעל המסך מדגישים נרטיב מסוים, ונכון שהיה גם את זה אבל היו הרבה דברים אחרים שזה הסיבות שהייתי שם והסיבות שהתאהבתי בו וכשזה התערער, זה ערער לי את הסיפור לגמרי. הסוף שלנו ואיך שזה הסתיים וכל הדרך שחווינו אבל אני חושבת שזה שיעור מדהים ואני שמחה שהעזתי ואני רוצה להעז שוב ושוב עד שיגיע הבחור הנכון שזה יעבוד איתו".

מעיין דורי (צילום: אביב חופי)
מעיין דורי (צילום: אביב חופי)

יש גם כעס על הפסיכולוגים ששידכו לך את בן שעל פניו צריך לעבור תהליך לפני שמגיע לבחירת ליבו.
בן: "עבר. אני לא חושב שאני עובר תהליך, אני בתהליך. להכיר בזה שאתה לא יודע הכל וכל מה שאתה חושב לא נכון, זה משהו שלא ידעתי לעשות ועכשיו אני יודע".

ראינו תמונה שלך בבוקר, במקלחת, כשהטבעת של מעיין הייתה ליד הכיור.
מעיין: "שומרים על זכות השתיקה. אנחנו לא יודעים על מה את מדברת".
בן: "אני הרבה יותר טוב ממנה בלשתוק". 

אז אתם אומרים יש עדיין דברים לא פתורים.
מעיין: "זה את אמרת אבל אנחנו זורמים איתך".

כרגע יש זוגיות?
מעיין: "כרגע אין אצלי זוגיות, עדיין".
בן: "גם אצלי אין זוגיות". 

בן ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
בן ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)