הזמרת שרית חדד לא מרבה לשתף בחייה הפרטיים ברשתות החברתיות אלא שלפני מספר דקות היא חרגה ממנהגה. חדד ששיתפה לפני כחודש שהיא ובת זוגה תמר יהלומי מצפות לבת נוספת, הפעם פרי בטנה של האחרונה, שיתפה שהגישה תלונה במשטרה וגוללה את המקרה שקרה לה הבוקר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לפי דבריה של חדד, שהקדימה ואמרה כי "בדרך כלל אני לא משתפת ביום יום, כי על כולנו עוברים דברים וימים מורכבים, מוזרים... אני לא שונה מאף אחד מכם, חוץ מזה שמכירים אותי ואני חשופה ויש מי שמנצלים את זה לרעה". עוד הוסיפה וכתבה חדד: "היום חוויתי מקרה קיצוני מאוד. תמר ואני יצאנו מהסופר, נכנסנו לרכב וספק אם 'נישקתי' רכב לפניי. עוד לא הספקתי להזיז את הרכב שלי הצידה כדי להבין אם נגעתי בו או לא, קפץ עלינו אחד העובדים בסופר עם מצלמה והתחיל לצרוח ולהאשים אותי שניסיתי לברוח".

שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)
שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)

חדד סיפרה שלא משנה כמה היא הסבירה הוא התלהם "ניצל את המצלמה וממש היה חדור משימה להוציא אותי מדעתי". עוד הוסיפה חדד וכתבה: "כמובן שלא נשארתי חייבת ואמרתי לו בדיוק מה אני חושבת על ההתנהגות שלו וניסיון השיימינג על חשבוני. הרכב בכלל לא היה שלו, מסתבר שסתם איזה טרמפיסט של רוע ותשומת לב. הגשתי תלונה במשטרה. לא יכול להיות שכולנו נהיה חשופים לאנשים כאלה. לא אתן לגיטימיציה לאף אחד לנצל חולשות. לא שלכם ולא שלי".

שרית חדד (צילום: ללא)
שרית חדד (צילום: ללא)