הדייר בפוטנציה, משה קוגמן נכנס לבית "האח הגדול" בכדי לנסות ולכבוש את ליבה של שרין אברהם, שניסתה בעברה את מזלה עם משה אך ללא הצלחה. אחרי שהדייט שאירגן האח לשניים שודר אמש, תגובות הצופים מיהרו להגיע והטילו ספק באמינות כוונותיו של משה, ואף החלו לצוץ ברשתות החברתיות תמונות משיחות בהן הוא התחיל עם נשים אחרות ומשתמש באותה טכניקה בניסיון לכבוש את ליבן. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שרין ומשה, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
שרין ומשה, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

עדי קוגמן, אחותו של משה וחברתה של שרין מהצבא, יחד עם אחיותיה רותם ולירון, התייחסה לתגובות הביקורתיות ופרסמה בקבוצת פייסבוק לנשים בלבד, את הדברים הבאים: "כן זאת אני חברה של שרין מהצבא, וכן הסיפור אמיתי לגמרי, היא התחילה איתו הרבה זמן דרך הסטורי שלי כשראתה אותו, ואנחנו אלה שרשמנו אותו לאח הגדול וגם סיפרנו על הקשר ביניהם, ויכול להיות שלא תצא מזה חתונה כמו בכל זוגיות אחרת, אבל הוא נכנס עם כוונות טהורות כדי להכיר אותה טוב יותר, והלוואי שיהיו יחד בסוף, שרין בחורה מהממת ואני אוהבת אותה".

כמו כן כתבה: "אלה שכותבות שהוא שלח הודעות לבנות אחרות, כן הוא שלח הוא גרוש צעיר וחתיך, נראה לי מותר לו לצאת, למקבל וליהנות מהחיים. תזכרו שהכל ערוך, מוקצן ומתועל לרייטינג גבוה. הדייט מתקיים מול מצלמות מול כל עם ישראל ואם נשמע שהוא "הקריא או שיחק", אני קצת מכירה את אחי והוא התרגש והתבלבל וזה הכי טבעי שיש וגם חמוד. בטוחה גם שהאח הגדול ביקש ממנו לרקוד. תזכרו שיש משפחה מאחורי הקלעים ולא כל מה שאתן חושבות צריך לכתוב או לפרסם".