הזוג הכי דביק של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", קטיה אברבוך וליאור אורן, כבר הספיקו להתארס עוד בטרם הסתיימו שידורי התכנית. אלא שכעת ששודרו פרקי ההחלטות ונחשף תאריך החתונה של השניים שיתחתנו בחודש הבא בשידור חי, השניים מדברים על הקונפליקטים שהביאו איתם ההכנות לחתונה. הבקשה של ליאור להפריד כלים והדרמה שנוצרה בעקבותיה והאם קטיה אברוך תשמור נידה לאחר החתונה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קטיה ציפית להצעת נישואים בטיימינג הזה?
קטיה: "כשהתחלנו להתקרב למלון בהרצליה אמרתי לעצמי שאם הוא לא הולך להציע עכשיו, זה באמת פספוס של הזדמנות. אבל הוא שלח לי מסרים סותרים. מצד אחד הוא אמר לי לחדש את הלק ג'ל, מצד שני הוא אמר לי 'לא, לא אני לא אציע לך לפני שהתכנית תעלה, אל תדאגי'. אבל הוא הצליח לעבוד עליי עד שהוא אמר: 'קטיה אברבוך'".

קטיה וליאור, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קטיה וליאור, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

יש כבר שמלה, חליפה, די ג'יי, אולם?
קטיה: "יש את רוב הדברים שאמרת. חסרה שמלה שנייה. חליפה עדיין הוא לא מדד. אולם ודי ג'יי יש. חלק מהדברים מוכנים וחלק יהיו בדקה ה-90".
ליאור: "האירוע של ליצור חתונה בזמן שידורים, כשאסור לנו לצאת יחד מהבית, זו הייתה חוויה אמיתית".

היה כבר ריב ראשון?
קטיה: "היו לנו ריבים, קונפליקטים נקרא לזה, לא מהיום הראשון אבל גם בזמן התכנית. היינו פשוט זוג מאוהב, התאהבנו והיינו עסוקים בלהיות מאוהבים ושמנו את כל השטויות בצד ואת כל חילוקי הדעות הלא מעניינים ולא חשובים ונתנו לאהבה שלנו לזרום".

על מה היה הריב הראשון שלכם?
ליאור: "לא זוכר ריב ראשון אבל היו קונפליקטים על החתונה. חתונה זה גורם דיי גדול לריבים או ויכוחים".
קטיה: "אני רציתי אירוע מצומצם וליאור רצה להזמין יותר אנשים. איפה שהוא התפשרנו למרות שיצאה לנו חתונה דיי גדולה, אבל זה היה נגיד שיח. לא היה משהו קרדינלי מפוצץ שלא צלחנו".
ליאור: "שנינו אנשים מאוד ראליים ומתעסקים בעיקר ולא בתפל. זה משהו שקטיה לימדה אותי במעלה הדרך. הייתי בן אדם שאוהב להגיד את המילה האחרונה ולפעמים זה עדיין קורה לי. למדנו לתת אחד לשנייה את המקום. מישהי פעם לימדה אותנו שיש שמש ויש ירח ובמקרה שלי ושל קטיה שנינו שמשות וזה עשוי לגרום לקונפליקטים. מצד שני אנחנו יודעים לשים את הדברים האלה בצד בגלל האהבה שלנו ולתת אחד לשנייה את המקום ובזה לדעתי אנחנו מאוד מאופיינים, ברצון שלצד השני יהיה טוב".

קטיה וליאור, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: באדיבות קשת 12)
קטיה וליאור, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: באדיבות קשת 12)


נושא המסורת היווה קונפליקט? 
קטיה: "יום אחרי שהצילומים נגמרו ליאור הודיע לי שהוא רוצה להפריד כלים. קשוח והאינסטינקט הראשוני שלי היה להגיד לא. אין מצב, אין סיכוי שזה יקרה. הוא חמוד שאמר: 'טוב בסדר, אם זה כל כך קשה לך, תחשבי על זה'. יום למחרת קמנו בבוקר, הוא קם לי ב-5 בבוקר, הכין לי קפה, הקפיץ אותי לרכבת ואמרתי לעצמי שהבטחתי לו שאעשה כל דבר שאני יכולה כדי לגרום לו להרגיש בנוח. התקשרתי אליו ואמרתי לו: 'הבטחתי לך שאני אנסה ואני אנסה' ואנחנו מפרידים כלים. לא יודעת, זה לא כזה ביג דיל. יש לנו שני סטים של צלחות, אין לנו שני מטבחים או שני כיורים או מה שזה לא יהיה. אם זה חשוב לו, זה ממש בקטנה. לפעמים אני שוכחת או מתבלבלת והוא לא מעיק עליי או מציק לי. אם זה משמח אותו, זה כל כך קל ואם את יכולה לשמח את הבן אדם שאת אוהבת, אז למה לא?".


בהמשך לסערת הנידה שהייתה עכשיו. יכול להיות שליאור יבוא בדרישה כזו גם?
ליאור: "אני לא אבוא בשום דרישה. אני רוצה שקטיה תעשה מה שהיא מרגישה איתו בנוח. קטיה אישה בוגרת, וואחד אישה אגב. יש לה את האמונות שלה ומה שהיא תבחר לעשות, אני אתמוך בזה".

קטיה, יכול להיות שתשמרי נידה?
קטיה: "יכול להיות שזו שאלה לא לגיטימית לשאול אישה?".

אתה עדיין קם בחמש בבוקר להכין לה קפה?
ליאור: "אין לנו הרבה זמן ביחד. קטיה עובדת מאוד קשה וגם אני. הזמן שלנו יחד באמת מועט. אם זוג רוצה להיות ביחד כמה שיותר וזה המעט שאני יכול לעשות כדי לגרום לזה לקרות, אז אעשה את זה. אני מוצא לעצמי דרך חיים שמשלבת את זה שם".
קטיה: "כשיעל ביקרה אצלו בבית היא מצאה אצלו ספר בשם 'מועדון ה-5 בבוקר', שזה מועדון ביזארי לחלוטין. אני מועדון ה-12 בצוהריים, שאם העבודה לא הייתה מחייבת אותי הייתי קמה לפחות ב-11 בבוקר. אבל הוא רצה להשתייך למועדון הזה והשידוך הזה כל כך טוב שהוא נהנה מהדברים האלה".

אחרי החתונה תגשו לצעד הבא?
ליאור: "יש הרבה צעדים, תלוי למה את מתכוונת. להתרחבות המשפחה ניגש כשזה יתאים לנו". 

קטיה וליאור מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קטיה וליאור מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)