אחרי שתאגיד השידור הישראלי בחר בה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023, נועה קירל מגיעה אל הקולנוע, עם תפקיד בקומדיה הפרועה "אוהב אותך צ'ארלי". הגענו לפרמיירה כדי לשמוע ממנה איך היא מדמיינת את הנאמבר שלה על הבמה הגדולה בעולם, אם בכלל תסכים להשתתף, השיר הבינלאומי של האקס, יונתן מרגי, "sucks to know you", בו הוא שר שהוא שונא אותה, ולברר האם אחרי הכל, היה מדובר במערכת יחסים לצורכי יחסי ציבור.

את משחקת כוכבת פופ בסרט.
"נכון, זה סוג של סאטירה על כוכבת פופ, ואני נורא אוהבת הומור עצמי, אז זה משהו שאני מתחברת אליו ישר. אני משחקת את סאנשיין, שחולמת להיות מפורסמת ומגיעה לתוכנית ריאליטי ומגלה שהיא בבית משפחת פשע. שזה גם נורא מצחיק, וגם נורא מפחיד, מאוד מעניין, מאוד מרגש, מאוד סוחף. שילוב בעצם של הפשע עם זמרת פופ, אז זה מעניין מאוד".

נועה קירל (צילום: רפי דלויה)
נועה קירל (צילום: רפי דלויה)

איך סאנשיין מתכתבת עם נועה?
"קודם כל היא זמרת פופ, שזה הדבר שהכי מקשר. היא מוכנה לעבוד קשה, מוכנה לעשות הכל כדי להגשים את החלום שלה, אז אלו הקווים שהם יותר דומים. מה ששונה, הייתי אומרת, זה שהיא יותר תמימה, פחות מודעת לעצמה, ואני פחות תמימה ויותר מודעת לעצמי. אני מקווה לפחות. אז יש גם קווי דמיון וגם קווי שוני".

אז אולי היא דומה יותר לנועה של 'פושרז', של תחילת הדרך
"יכול להיות, שהיא לא יודעת לאן היא הולכת, שנורא רוצה את זה אבל אין לה מושג במה זה כרוך, יכול להיות, זה מעניין".

שמענו לאחרונה שאת עוד לא בטוח משתתפת באירוויזיון, התחילו דיונים של מה יהיה?
"עוד לא, בגלל זה גם ההחלטה טיפה מתעכבת, כי אני רוצה להיות בטוחה שאם שולחים אותי, ובחרו בי אני רוצה להביא את עצמי על הצד טוב ביותר ולקבל את החופש האמנותי לתת את השואו הכי טוב, ולכתוב את השיר הכי טוב. זאת לגמרי שליחות, ואני מקווה שאני אקבל את ההחלטה הנכונה".

אנחנו מאמינים בלברוא מציאות ולעשות מה שאנחנו רוצים
"אני גם מאמינה. אני אפילו לא החלטתי אם כן או לא  ואתה מדבר איתי על הנאמבר ונהיה לי ישר כוכבים בראש. לא רואה משהו ספיציפי, אבל אם אני נכנסת לדבר הזה אז אני רואה את זה על הצד הטוב ביותר, מייצגת את המדינה שלי, וזה קשור גם לחופש האמנותי שיינתן לי".

אני זוכר את נטע ברזילי מספרת 'אני מדמיינת את עצמי עם ריסים ארוכות...'. יש לך כבר משהו בדמיון, רקדנים? פירוטכניקה?
"אני חושבת שזה מאוד ברור, כשאומרים את השם שלי ויש זה רקדנים, פירוטכניק, תאורה, טירוף ושואו. אז ברור שאני רוצה שזה יהיה ברמה הכי גבוהה שיש אבל אני רוצה לוודא שזה גם יהיה ככה".

לאחרונה מרגי הוציא את השיר "sucks to know you" שמדבר עלייך, יש שם מילים קשות, 'שונא', "Fuck you". איך הרגשת עם זה?
"אני לא רואה את זה כמו שכולם רואים את זה. אני אוהבת אותו מאוד, ומאחלת לו בהצלחה, ובטוחה שיצליח גם בזכות עצמו, ושילך על זה".

'יצליח בזכות עצמו' זה סוג של עקיצה
"אתה חושב?"

מרגיש לי שכן
"אני לא רואה את זה ככה".

אז אם לא בזכות עצמו, אז בזכות מי?
"בזכות עצמו, בזכות הקריירה שלו, אני בטוחה שהוא יעשה את זה".

לאחרונה שוב עלו טענות שיכול להיות שכל מערכת היחסים הזו הייתה מהלך יח"צני. יכול להיות דבר כזה?
"אני חושבת שזה מגוחך לחשוב דבר כזה. אני לא אבזבז שלוש שנים מאוד יפות מהחיים שלי בשבילי יחסי ציבור. אז זה קצת מגוחך לחשוב ככה. לא אני ולא הוא כמובן".

וכשאת קוראת אייטמים כאלה או תגובות כאלה. מה זה גורם לך להרגיש?
"לגיטימי שאנשים יחשבו דברים כאלה, זכותם לחשוב ככה ואני פה כדי להסביר שמן הסתם אני לא אבזבז שלוש שנים מהחיים שלי בשביל יחסי ציבור, זה משהו שהוא לא כל כך ריאלי".

את חושבת שבגלל המהלך שלי, של להצטלם עם בחור שהוא 'כפיל' שלו, הוא ניסה להחזיר לך?
"אתה יכול לשואל אותו. אין לי מושג".

יצא לכם להיפגש, מאז הפרידה?
"נפגשנו בהשקת השיר שלו, דיברנו קצת מאז, והכל באווירה טובה".