לפני כשבוע התחתנו במפתיע השחקן בן אפלק והשחקנית והזמרת ג'ניפר לופז באירוע ספונטני בלאס וגאס. מאז השניים בילו את ירח הדבש שלהם בפריז, כשבן היתר נתפס אפלק כשהוא תופס תנומה טובה בהפלגה בנהר הסיין. אתמול (שני) חגגה ג'יי לו את יום הולדתה ה-53 ולכבוד המאורע המרגש שיתפה בתמונות שלה בעירום והשיקה מוצר טיפוח חדש למיצוק העור. 

אלא שחגיגות יום הולדת בלי ארוחה רומנטית עם החתן הטרי, אלו לא באמת חגיגות. הזוג הגיע למסעדת ג'ירף, עם נוף המשקיף למגדל אייפל, שם חגגו את יום הולדתה ה-53 של כוכבת העל. נראה שאפלק נרגש במהלך ארוחת יום ההולדת של אשתו והזיל דמעה או שתיים וקיבל חיבוק מנחם מאשתו החדשה. 

אפלק גם נראה מצלם תמונות של סרטונים של אשתו כשעוגה מיוחדת הגיעה לשולחן. הזוג הגיע בסביבות השעה 23:00 לארוחת הערב שלהם. "הם היו קרובים, מאוד קרובים, זה לזה כל הזמן. הם חיבקו אחד את השני הרבה", אמר מקור למגזין "פיפל". בלון טורקיז נקשר לשולחן שלהם והשחקן צילם את ילדת יום ההולדת בחצות. "ואז היא שחררה את הבלון שהתעופף לכיוון מגדל אייפל", הוסיף המקור. כשהם חזרו למלון שלהם בסביבות 1:30 לפנות בוקר, המעריצים עדיין בחוץ כדי לראות את הזוג הנשוי.