המנחה והדוגמנית ירדן הראל שיתפה השבוע תמונה ראשונה שלה עם בן זוגה החדש, מתן כהן. אלא שהשבוע קרתה לה דרמה לא קטנה כשבנה גפן לא הרגיש טוב בעקבות "וירוס עקשן" לדבריה, שגרם לה להפריד בין ילדיה ולתת לגרושה, עומרי שלום, לשמור עליו לאורך השבוע על בזמן שהיא נשארה עם בתם המשותפת לני, על מנת שלא תידבק.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ירדן הראל שיתפה בתמונה עם לני וכתבה: "זה היה שבוע מאוד לא שגרתי… גפנון עם וירוס עקשן שעושה לכולנו מועקה על הלב (הוא משתפר). החלטנו להפריד ביניהם כדי שלניץ׳ לא תידבק. לני מתגעגעת לגפן וגפן מתגעגע ללני ואנחנו מתחלפים בינינו וזאת סיטואציה חדשה ובעצם פעם ראשונה שאנחנו אחת על אחד או אחת ליותר מכמה שעות בודדות. כל ילד הוא עולם ומלואו וזה חשוב לתת לכל אחד את המקום האישי שלו, אבל בנסיבות החיים זה מאתגר ובייחוד עם תאומים. אז למרות המחלה שהלוואי והייתי יכולה להעביר אותה אלי במקום גפן, אני מסתכלת על חצי הכוס המלאה ועל הרגעים והחוויות שביליתי עם כל אחד מילדיי. בתמונה: אמא ובת בכרבולים וזמן איכות זוגי".

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)

גם הגרוש עומרי שלום שיתף בתמונה עם גפן וכתב: "כמה ימים שגפנון לא מרגיש טוב, לפני כמה ימים הוא ביקש בלון שחור שהתפוצץ אחרי חצי שעה והיום הוא שוב ביקש בלון שחור ובלון אדום. יצאנו לעשות סיבוב התאווררות, למה גם אני כבר לא יצאתי מהבית כמה ימים וזקוק לאוויר. אחרי דקה שהוא נרדם בעגלה נכנסתי לחנות וקניתי לו את הבלונים, זו תגובתו, נדברים הקטנים שמשמחים אותם ומחזירים לי אוויר לריאות. גפן אבא אוהב אותך המון ושרך תחייך כל החיים".

ירדן הראל וילדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל וילדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)