כדורגלן העבר איציק זוהר, והשחקנית והמגישה סיגל שחמון ישתתפו בתוכנית מציאות חדשה שתשודר ב"קשת 12" במהלכה ינסו למצוא זוגיות. תוכניות הריאליטי בישראל מלאות סלבריטאים וכוכבים ברמות פרסום שונות, כוכבים מהשורה הראשונה שהשתתפו ב"רוקדים עם כוכבים" ועד ידוענים ואושיות רשת שהשתתפו בתוכניות פחות מצליחות. 

ברוב המקרים מנסים הכוכבים להציג את עצמם בצורה הטובה והמחמיאה ביותר, ולא להראות את הצדדים הרכים והמאוד אישיים שלהם. ולכן אנחנו לא מרבים לראות אותם בתוכניות לחיפוש אהבה. הרקדנית והשופטת אנה ארונוב הייתה הכוכב הראשונה שהייתה מוכנה לחשוף את החייה האישיים בתוכנית "לאהוב את אנה", ולהראות את הקשיים שלה מול כל המדינה. כעת שני כוכבים נוספים ישתתפו בריאליטי אהבה בפריים טיים.

איציק זוהר, לאורה (צילום: אור גפן)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אור גפן)


כדורגלן העבר איציק זוהר, שרק לפני כמה חודשים סיים את מערכת היחסים עם לאורה ולנטינו, האיטלקייה בת ה-25, עתיד לקחת חלק בריאליטי אהבה חדש ב"קשת 12". גם המגישה ונערת הגלגל לשעבר, סיגל שחמון, הולכת לשים את הלב על השולחן. הכוכבת בת ה-51 שניהלה במהלך חייה מספר מערכות יחסים מתוקשרות ביניהן עם השחקן אקי אבני ואיש העסקים עופר אמיר, הולכת לחפש אהבה על המסך.

בזכיינית "קשת 12" אישרו את הפרטים.

סיגל שחמון (צילום: אור גפן)
סיגל שחמון (צילום: אור גפן)