ודאי קראתם בימים האחרונים על סכסוך השכנים בכיכובו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט בדימוס אהרן ברק, ורעייתו אלישבע - שסירבו לאפשר לשכניהם לבנות שבע מרפסות מעל גינת דירתם בת"א. השניים הגישו ערר לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז ת"א, לאחר שבקשתם לפסול את ההיתר נדחתה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

כבוד השופט ברק, בתור שופט העליון אתה צריך לשאת עיניים למעלה. למה מפריעות לך המרפסות שם?
"הדירה שלנו היא קטנה, כ-90 מטר מרובע, וכל החיים שלנו הם בגינה, שהיא בגודל 150 מטר מרובע. אני מיוזמתי שלי פניתי לשכנים, כי לחלק מהדירות יש מרפסות, ואמרתי, 'אם אתם רוצים לאשר בצורה אחידה בכל הקומות, אני אסכים לזה'. זה בסך הכל נוגס במטר ועשרים מעלינו. אבל הם רוצים להביא לכך שכל הגינה תהיה מכוסה. הדירה שלנו היא מערבית חשוכה, עם חלונות רק לגינה, והמרפסות, אם יוקמו, יביאו לכך שנחיה בחושך גמור".

יחסי השכנות נפגעו כתוצאה מהסכסוך הזה?
"לאו דווקא".

נראה לך שהם לקחו טרמפ על השם שלך?
"אני לא רוצה לעבור לנושאים כאלו".

ובכלל, מה שלומך בימים אלו?
"אני כמעט לא יוצא מהבית ומהגינה, יש לי גם אסתמה חזקה וגם הגיל. רק לטיולים פה ושם".

אהרן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אהרן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בני הזוג נתניהו, ששהו לאחרונה בלונדון לרגל קבלתו של בנם, אבנר, לאוניברסיטה בבירת אנגליה, נצפו מטיילים בפארק סנט ג׳יימס ואפילו הצטלמו ודיברו בצורה ממושכת וחברותית עם אם ובת שהגיעו לראשונה בחייהן לעשות שופינג בלונדון.

בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

ליאורה רשמה לעצמה הערה חמורה בתיקה האישי. איך היא לא שמה לב שהמעושרת קרן בן דוד, שברזומה שלה יש גם אירוסים עם שרון גל שבוטלו, הספיקה בלי שנשים לב גם להתארס עם האלמן אפי צפריר, גם להינשא לו וגם להתגרש ממנו?

צפריר, לשעבר מנכ"ל הפועל פ"ת, לבש לכבוד החתונה חליפה של מעצב האופנה דיוויד ששון, שממנו ביקש להתאים לו לוק של דיוויד בקהאם. בסוף, כאמור, זה נגמר בפרידה.

בן דוד, איזה הספק! את מאושרת?
"אכן התגרשנו".

קרן בן דוד (צילום: צילום עצמי)
קרן בן דוד (צילום: צילום עצמי)