מיקיאגי, לשעבר הסולן הנערץ של נוער שוליים, פצח בקריירה חדשה כמתקשר באמצעות הטלפון. עלות כל תקשור: 200 שקל.

מיקיאגי, תקשר לי מי ינצח בבחירות הקרובות.
"כ-20 שנה אני מתעסק וחוקר את עולם הרוח והתקשור. אחרי נסיגה בתחום בגלל הקורונה אני חוזר לתקשר לפי המציאות החדשה. מבצע תקשור דרך שיחת וידיאו בטלפון. אני מופתע שהתקשור דרך שיחת וידיאו אפילו חזק יותר מתקשור פנים מול פנים. בניתי סטארט-אפ דיגיטלי שמשלב את העולם החדש עם העולם הישן. לגבי מי יהיה רה"מ הבא, לא מתעסק בזה. אין לי כמעט שליטה על זה ולא רוצה להעכיר את האנרגיה סביבי. אין לי טלוויזיה בבית ולא רואה חדשות, רק כותרות דרך אתרי חדשות. מנסה לשמור על עצמי".

מיקיאגי: ''כנראה לא אחווה לעולם אהבה מלאה של רגש טהור'' (צילום: יח''צ)
מיקיאגי: ''כנראה לא אחווה לעולם אהבה מלאה של רגש טהור'' (צילום: יח''צ)

הצלם המוערך רונן אקרמן, שליווה במשך שנים את תוכניות הריאליטי "מאסטר שף", "כוכב נולד" ו"הכוכב הבא", הודיע להפקת התוכניות וגם בפוסט מרגש בפייסבוק כי הוא מפסיק, לצערו, את עבודתו כצלם מסיבה בריאותית.

אקרמן, זה כואב לשמוע.
"אני עובד עם קשת כבר 17 שנה והם היחידים שממש לא ויתרו לי, וכמה שרציתי עוד המשכתי לעבוד, לראיה צילמתי את 'מאסטר שף' עונת העשור וגם את עונת ה-VIP. בשיחה משותפת עדכנתי אותם בחוסר היכולת שלי לדבר, שזה חלק מאוד מאוד חשוב בצילום האנשים בריאליטי, צריך להדריך אנשים ולהשתמש בהרבה דיבור ולהסביר להם איך להצטלם. מכיוון שאני לא יכול לעשות את זה, הגיע הזמן שאעביר את השרביט. הילה בצלאלי וסיון יאנג הגיעו עד אליי, לקפה שאני יושב בו, והכל היה ברגישות מרובה והרבה אהבה. אני מעביר את הימים בלשמור על אופטימיות, לשמור על עצמי ובעיקר לראות את הדברים הטובים שיש לי ולא את מה שאין לי".

הצלם רונן אקרמן (צילום: מקס קובלסקי )
הצלם רונן אקרמן (צילום: מקס קובלסקי )

כנס תיירות בגוגל: מנכ"ל גוגל ישראל, ברק רגב, מקשיב בקשב רב לאביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל, שמספרת על אפליקציית yala שמאפשרת להזמין נופש בפתאל ברגע האחרון. כמה רב הקשב אתם תוהים? ברגע שהוא יוצא החוצה, הוא ממהר להוריד את האפליקציה לאייפון שלו.

רגב ואביה (צילום: יחצ)
רגב ואביה (צילום: יחצ)

יובל שם טוב, הידוע יותר בכינויו "יובל המבולבל", נפש עם משפחתו במלון "גליליון" בצפון ולא ויתר, גם בחמסין, על שיט בחצבני בקייקי מעיין הגושרים.

יובל המבולבל עם משפחתו בקאייקים (צילום: יורם אבן צור)
יובל המבולבל עם משפחתו בקאייקים (צילום: יורם אבן צור)