בפרק של "האח הגדול" ששודר אמש, קיבלו הדיירים דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי מכתב מההורים. דיאן הקריאה את המכתב המרגש בפני הדיירים אבל התקשתה להבין את כתב ידה של אימה, מה שעורר מריבה סוערת בין הזוג המאוהב, אחרי שנתנאל נעלב שאימה של דיאן לא הזכירה אותו במכתב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

המכתב של אמא של דיאן שוורץ ממשימת ''הנחש בא''  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המכתב של אמא של דיאן שוורץ ממשימת ''הנחש בא'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת המכתב המקורי נחשף כפי ששלחה אמה של דיאן: "דיאנה שלי, אני אבא מריה ואמילי רואים אותך, גאים ותומכים בך, ויחד איתנו מאחורינו ומכל צדדינו גם אנחנו עטופים ונתמכים על ידי כ"כ הרבה אנשים שמכירים אותך באמת. מתגעגעים אליך, סוערים איתך, וצוחקים איתך ובעיקר אוהבים אותך. כולנו מחכים וצמאים לראות עוד ועוד ממך ובעיקר מהאכפתיות שלך מהחוכמה שלך מהרגישות שלך, תעזי להוריד חומות, תעזי להיות ולהראות את כל מה שנפלא בך".

בהמשך כתבה: "האומץ הזה יהיה שווה לך הכל מבטיחה לך. תזכרי תמיד שאת הכי טובה כשאת הגרסה הכי טובה של עצמך. וואוו וואו איזו דיאן זו. את אומנם 'פושרית' אבל מזמן לא קטנטני, ומיום ליום מוכיחה יותר ויותר כמה עוצמה וחוזק יש בך. אני יודעת שאין דבר שלא תוכלי לעמוד בו או לשנות אות כולנו מתגעגעים אליך בטירוף כולל עירומות הכביסה אצל מריה, אבל גם מפרגנים לאח לדיירים ולצופים להמשיך לראות אותך. אוהבת אמא וכל הקלוז האמיתי שלך שרק הולך ונהיה קרוב יותר אחד לשנייה בריל לייב, את קולטת?". 

דבריה המרגשים של אמא של דיאן הצליחו לגעת בלבבות הצופים והדיירים בבית, אלא שאצלנו היו כמה מילים שעוררו תהייה - האם משפטים כמו "תעזי להוריד חומות" או "את הכי טובה כשאת הגרסה הכי טובה של עצמך", הם בעצם רמז לדרך בה התנהגותה נתפשת בחוץ? אנחנו נותרו מבולבלים.