כוכב "חתונמי" בן אביבי, שכפי שחשפנו לראשונה גם ניהל קשר עם כלה נוספת מהעונה, רינת כץ, זכה לביקורות נוקבות מצופי העונה, בין היתר על שעשה טעות ופספס הזדמנות לאהבה אמיתית עם השידוך שלו לתוכנית מעיין דורי

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בן ומעין - מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
בן ומעין - מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

בפוסט שפרסם אמש הסביר למה הוא הוא עונה גם לתגובות קשות של אנשים שכועסים עליו ואף הביע חרטה והודה כי ייתכן ופספס את מעיין. 
"אני עונה לכעס בסבלנות, כי אני רוצה לשנות את ההרגל הזה בי. ואני בוחר להישאר ולדבר במקום להתעלם. אני רוצה לענות למי שכועס כי למדתי מאמא שלי לקבל את האחר גם אם הוא חושב שונה ממני, אפילו בעיקר כשהוא חושב שונה ממני", פתח אביבי את דבריו. 

בהמשך הוסיף: "כועסים עליי, המון אנשים אומרים שאני פספסתי את מעיין דורי ואולי זה נכון, באמת פספסתי שם חיבור טוב ומיוחד, אבל אני מאושר, אני מאושר כי מצאתי אותי בתוך הבלאגן. מצאתי אותי סבלני, מכיל, רגיש, מתרגש, בוכה, צוחק, חומל, מאוהב לא רק בעצמי, בהמון אנשים סביבי, אני אוהב אנשים. גם את מי שכועס עליי, הם בסך הכל מאוד מזדהים עם הכאב שהם רואים דרך המסך". 

מעיין דורי נתפסה בסטורי של בן אביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי נתפסה בסטורי של בן אביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חדי ההבחנה מבינכם ודאי שמו לב שאחרי הפוסט שהועלה, אביבי פרסם גם סטורי מביתם המשותף של מאי ומשה יחד עם שאר משתתפי העונה, ביניהם גם - איך לא - מעיין דורי. אז האם הקשר הרומנטי בין השניים יחודש או שמא מדובר בחברות אפלטונית לגמרי?