הסטייליסטית סנדרה רינגלר עיצבה קולקציית נעליים בשיתוף עם רשת "לאפייט איטלי" וגם נבחרה לשמש כפרזנטורית שלהם. על סט הצילומים לקמפיין היא התראיינה בנושא, ועל הדרך חשפה איזו מתנה היא קיבלה מחברתה הטובה שרה נתניהו לרגל חגיגות בר המצווה של בנה. "בר מצווה זה האירוע הכי מרגש בחיים של הורה, מעבר ללידה, פתאום התינוק שלי הופך להיות גבר ביום אחד", אמרה סנדרה רינגלר, והוסיפה: "אנחנו לא אוהבים לעשות אירועים נוצצים, הרגשתי צורך לחגוג את זה, צריך לחגוג את החיים ולא צריך להתנצל על זה".  

שרה נתניהו הייתה חסרה כי הייתה בחו"ל, לא נעלבת שהיא לא באה? 
"ממש לא, גם דיברנו על זה ידעתי שהיא בחו"ל. אין לי ספק שאם הייתה בארץ היא הייתה הראשונה להגיע. גם לבר מצווה של הבכור שלי היא הגיעה ונורא התרגשה והייתה איתנו בכל רגע ורגע הייתה לצידי. כן הייתה חסרה לי אבל אני שמחה שהיא שמחה וטוב לה". 

שלחה לך מתנה? 
"ברור ברור יש ברכות, תמיד מגיע גם ספר עם הקדשה אישית של ביבי וגם צ'ק מכובד". 

סנדרה רינגלר ובעלה שגב משה (צילום: אור גפן)
סנדרה רינגלר ובעלה שגב משה (צילום: אור גפן)

איזו חברה שרה?
שרה חברה אמיתית, היא חברה לנשמה. חברה שהיא מטפלת במקצוע שלה, היא פסיכולוגית ילדים והיא אישה עם הרבה עומק ורגש. השיחות שלי איתה תמיד עוברות ללבל העמוק האישי האמיתי והפתוח. היא חברה מקסימה, היא מנטש, תמיד זוכרת אירועים שמחים וגם כשעברתי ניתוח היא הראשונה ששאלה לשלומי, בדיוק הפוך ממה שחושבים עליה". 

אז למה חושבים עליה אחרת?
"התקשורת החליטה לייצר מפלצת שאין שום קשר בינה למציאות, וכשתקשורת מחליטה היא מצליחה. העם שלנו השיג אשת ראש ממשלה שעושה המון לקהילה ואם היינו מחבקים אותה אז היינו רק זוכים מזה. קל לשבת בבית להסתכל על המסך לרמוס ולקטול, אני למדתי מניסיון חיי שעד שאתה לא מכיר אדם באופן אישי אסור לך לשפוט אותו".

סנדרה רינגלר בשיתוף עם ''לאפייט איטלי'' (צילום: אור גפן)
סנדרה רינגלר בשיתוף עם ''לאפייט איטלי'' (צילום: אור גפן)