עידית אליהו שזכתה באהבה בריאליטי "חתונה ממבט ראשון" עם רפאל יונתן עמר, זוגיות ששורדת עד עצם היום הזה, מרשה לעצמה להתרווח לאחור ולסכם את כל החוויה והתהליך שהיא עברה בתוכנית ובמציאת האהבה.כוכבת "חתונמי" פרסמה הלילה פוסט סיום אחרון כששיתפה את עוקביה על הוויתורים שעשתה, הסיכונים שלקחה, והפחד עליו התגברה.

וכך כתבה: "הרבה זמן חשבתי איך לסכם תקופה כל כך משמעותית עבורי, אז עכשיו בהחלט הגיע הזמן. בגיל 35 קיבלתי החלטה 'לטלטל את חיי', לצאת מהאזור נוחות שלי ולעשות משהו שבחיים לא חשבתי שאעשה. אחרי שנים של רווקות החלטתי לקחת את החיים בידיים שלי וזאת לא הייתה החלטה פשוטה עבורי, אפילו קשה מאוד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)
רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: אביב חופי)


"החשיפה ובעיקר להודות שאני צריכה עזרה (הרי אני תמיד מסתדרת לבד). ההחלטה להיחשף, כלל לא פשוטה. עלו המון שאלות.. איך אצא בתוכנית? אם יראו עידית אחרת? האם לוותר על 13 שנה של קריירה בשביל הצ'אנס לזוגיות ואהבה?! את ההחלטה שקיבלתי כולכם כבר יודעים. החלטתי לבחור בעצמי ובלב שלי. עזבתי קריירה של 13 שנה, קריירה מפוארת, עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לאן שהגעתי בקריירה, אבל היה לי חסר משהו מאוד משמעותי", כתבה עידית.

עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)


"חשפתי את המשפחה שלי ואת הלב שלי מול כל המדינה. לא אשקר זה היה קשה ומאתגר. אבל בשביל דברים טובים כנראה שצריך לעבוד קשה, קשה מאד. במסע הזה הכרתי את עצמי התמודדתי עם אתגרים חדשים ויצאתי מהאזור נוחות שלי. למדתי לאהוב את עצמי כמו שאני. הכרתי אנשים מדהימים ואמיצים והכי חשוב הכרתי את רפאל שלי. אהוב שלי שגרם לי להוריד חומות ולפתוח את הלב. לא לפחד שקשה לא לפחד לדבר או לשתוק. עברנו ביחד מסע מדהים לא פשוט אך הסוף היה שווה את זה. אל תפחדו ללכת עם הלב שלכם גם כשלא הכל הולך חלק וקל, אל תוותרו מהר והכי חשוב תפתחו את הלב. אני עשיתי המון בשביל למצוא אהבה. מה אתם הייתם מוכנים לעשות בשביל אהבה?. תודה לאהוב שלי ,על הדרך על הסבלנות הכבוד ועל האהבה".

עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: דניס בוטנרו)
עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: דניס בוטנרו)