אושר נועה שמחי אחת מבנותיה של דיירת "האח הגדול" דינה שמחי, יצאה נגד הדיירת טליה עובדיה, הנחשבת לדיירת אהובה ופופולרית ואף האשימה אותה בהתעללות בדיירים אחרים. בפוסט שפרסמה בקבוצת המעריצים של התוכנית "האח הגדול 24/7", גוללה שמחי את כל הסיבות שגרמו לה להסיק שטליה צבועה וחסרת ערכי חברות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הבת של דינה מהאח הגדול נגד טליה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הבת של דינה מהאח הגדול נגד טליה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"טליה 'המקסימה והנעימה שאוהבת את כולם' הביאה לכולם עוגייה חוץ מלשרין. אמרה לה לא על אוכל בזמן שלאחרים הביאה כשהיא אומרת להם לך כן, כי אותך אני אוהבת ואז שיחקה אותה מול הדיירים כאילו ממש לא עשתה הבדלים. אבל זה היה על המסך של כולנו ואני לא שוכחת לה". בהמשך הטיחה שמחי כי "טליה צבועה מתייפייפת" וכי רק אדם רע יכול לעשות דבר כזה עם אוכל, ואף טענה: "גם אני הייתי מתרחקת מאדם כזה".

בתה של דינה אף טענה כי טליה מצחקקת בפתיינות עם גבר שהיא מאוהבת בו, במטרה להרגיז אותה ולפיה "ברור שטליה מעולם לא הסתכלה על שחף". בהמשך היא השתמשה באמירה קשה וכתבה: "תוסיפו לזה התעללות המינית שהיא מעבירה את אופק", ולבסוף סיכמה: "מאחלת לעצמי שאלוקים ירחיק ממני חברים כמו טליה, ערכים של חברות ששואפים לאפס". 

אחרי פרסום הפוסט הקיצוני, בתה של דינה החליפה את צירוף המילים "התעללות מינית" ב"התעללות נפשית", אך גם זה לא עזר לעדן את הדברים. לבסוף הפוסט הוסר מהקבוצה, וזו הסיבה שלא תוכלו לראות אותו יותר.