אתם ודאי מכירים את חבר הכנסת מיקי זוהר כאחד השמות הבולטים בליכוד ויושב ראש הקואליציה לשעבר. עם זאת, כנראה שעד לא מזמן לא ידעתם שהוא גם אביו של אליאב זוהר, הזמר הצעיר והמוכשר שהחליט לפנות לכיוון קצת אחר ולהקדיש את חייו למוזיקה וליצירה.

אחרי ההצלחה ב"כוכב הבא": בנו של ח"כ מיקי זוהר במהלך מפתיע

בשיחה עם איריס קול ב-103FM, שיתף זוהר בתחושותיו לאחר ההופעה המוצלחת ב"כוכב הבא", כאשר ניגש לאודישן וכבש את ליבם של השופטים ושל הקהל עם שיר מקורי מרגש ועוצמתי בשם "מיכל", שזוכה בימים אלה להצלחה מסחררת ברשתות החברתיות. 

"זה מדהים מה שקורה שם בחוץ. אני מאוד דוגל בעניין של השירים המקוריים", אמר זוהר. "זה חשוב לי - מרגש אותי הרבה יותר לבצע את השירים שלי מאשר קאברים, מקווה שאוכל לעשות זאת כמה שיותר במהלך התחרות".

ובכן, כולכם בטח סקרנים לדעת מי זאת מיכל, הבחורה עליה כתב אליאב את הלהיט המדובר. הנה התשובה: "מיכל היא בחורה שלא עשתה לי טוב, אבל הוציאה ממני שירים טובים - על זה אני מודה לה. השיר שביצעתי באודישן הוא שיר שחרור, שיר פרידה ששם סוף לזוגיות שהייתה לנו". 

"היום יש לי זוגיות בריאה, עם בחורה שמעדיפה להישאר אנונימית", הוסיף זוהר, "היא לא אוהבת את המצלמות. היא ילדה תמימה מאוד ואני מאוד אוהב אותה".

עזר בהכנת הכתבה: דוד זבולוני 103FM