השחקנית טלי שרון (“בטיפול", “סרוגים" ועוד הרבה), בעבר אחת הרווקות הנחשקות בת"א, התגרשה מהשחקן אסף סולומון וחוזרת לשוק אחרי עשר שנות נישואים. השניים הורים לשלוש בנות משותפות.
שרון, עובדת על הסצינה הבאה?
“מאשרת שהתגרשנו".

מתן לרנר, מנכ"ל "דן אכדיה ריזורט" הרצליה, אירח את אליאנה תדהר ולי בירן, שהופיעו עם “הכבש השישה עשר", ואת להקת טררם במסגרת סוף שבוע מיוחד למשפחות.

המנטליסט הצעיר בן ה-17, נבו אבוטבול, קיבל קמפיין ראשון עבור מותג החטיפים POOF, שיעלה השבוע הקרוב בהיקף של מאות אלפי שקלים, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים ציבלין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

המנטליסט נבו אבוטבול (צילום: יחצ)
המנטליסט נבו אבוטבול (צילום: יחצ)

האחים עופר ואיציק גבאי, הבעלים של חברת ייבוא ושיווק מוצרי החשמל OIG, קיימו אירוע קיץ במסעדת “חצר גולדמן" בתל אביב והשיקו בין היתר מיקסר חדש DAVO PRO 5760 ואת הצידנית רטרו החדשה POLAR BOX.

הקבלן החיפאי יואב זיו חגג 60 בחווילתו המפוארת בכפר ביאליק בערב ישראלי בניצוחם של גיל שוחט ומשה להב והטיש הגדול. על האירוע המושקע הופקדה ענת זיו, רעייתו. את מפלס הסלבריטאים העלו בנו של זיו, שחקן הכדורסל יפתח זיו, ובת זוגו קים אור אזולאי.

ליאורה שמחה לשמוע ששיריו של המשורר נתן אלתרמן יקבלו ביצועים חדשים בפסטיבל סוף הקיץ של תיאטרון ירושלים, שינוגנו בקונצרט של התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של אילן מוכיח בהרכב הזמרות "נתן A" ב־24 בחודש. משתתפות: ורד פיקר, קרני פוסטל, סלעית להב, אולה שור סלקטר, רז שמואלי, ענת מושקובסקי, גליה חי, רוני וגנר, אלכס משה ושני שביט. השירים של המופע המקורי, במיוחד לפסטיבל, ילוו בעבודת מסך של שלומית יעקב.