אמש (רביעי) התקיים אירוע הרמת כוסית לקראת צילומי העונה החדשה של סדרת הנוער המצליחה בישראל ״זיגי״ המשודרת בערוץ טין-ניק לצופי HOT וכל חברי הקאסט החדש נפגשו בפעם הראשונה ב"רביבה וסיליה" בפארק צמרת בתל אביב. \

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בין הנוכחים באירוע: שירה לוי, שיר זוארץ, שירלי לוי, אמיתי ארמן, אלין גולן שהגיעה יחד עם אימה אילנית לוי, אמה גוטמן, אלעד מרגי, רביב כנר, בניה ברבי, בר זומר, עדן סבן, השחקן מאור לוי, נועם קלינשטיין, בר ברימר, מיכאל גבעתי, מוקי, נירו לוי, דניאל אריסון, קורל מסיקה ועוד.

אילנית לוי ששיחקה בעונה הקודמת עם בעלה אלירז שדה, חוזרת בעונה הנוכחית לצידה של בתה, אלין גולן. "אני חוזרת אחרי עונת פגרה. אני הדס ונשואה לאביעד שהוא גם בעלי במציאות. אנחנו משפחת אומנה. בעונה הראשונה היה לנו ילד אומנה ועכשיו אני מקבלת ילדת אומנה חדשה", סיפרה אילנית.

אילנית לוי (צילום: אור גפן)
אילנית לוי (צילום: אור גפן)

בעונה הקודמת שיחקת עם בעלך, עכשיו עם הבת שלך. איך ההרגשה להכניס את המשפחה לתוך הסט?
"המשפחה שלי תמיד הייתה איתי על הסט. הילדים, מהיום שהם נולדו, היו איתי על הסט. את בעלי הכרתי בסט, ככה שזה מאוד טבעי. עונה שעברה ישבתי בשמש בחודש תשיעי והשגחתי על אלין, אז לפחות שאני אעבוד גם. פעם ראשונה שאנחנו עובדות יחד כשחקניות ואני מאוד מתרגשת שזה יקרה".

נתת לה טיפים?
"היא לא צריכה את הטיפים שלי, היא נותנת לי טיפים. אנחנו עובדות ביחד, היא לומדת בעל פה ואז אנחנו עושות את הסצנות ביחד. כשאת אמא כל מה שאת אומרת לא נכון, אז עדיף שתעבירי את זה דרך גורם שלישי ואז הוא יגיד לה את זה וזה יהיה נכון".

אז מי הגורם השלישי?
"אמה גוטמן. אני גם כדודה, גם כאמא, גם כשחקנית. יש לי הרבה לשמור. זה ממש כיף כי יש גם את יסמין שהיא חברה טובה של אלין. אני מרגישה בבית וצריכה לשמור על כל הילדים שלי".

אלין גולן, אמה גוטמן (צילום: אור גפן)
אלין גולן, אמה גוטמן (צילום: אור גפן)

גלית הזהירה אותך שתשמרי על אמה על הסט?
"גלית כבר באסאמסים איתי מהרגע שהגענו. 'הבנות בסדר?'. ברגע שהיא יודעת שאני פה היא רגועה, אני שולחת לה תמונות והכל בסדר".

יש לחצים שהבת הקטנה שלך פתאום עולה לשיר בבלומפילד, מתראיינת, משחקת בסדרות?
"אני לא זוכרת אותה כקטנה שלי, היא עדיין הקטנה שלי, היא תמיד תהיה הקטנה שלי. אין הורה שזה לא ילחיץ אותו, בטח בן אדם כמוני שמכיר את העולם הזה. זה עולם עם הרבה יופי והרבה לא. נתנו לה כמשפחה כלים ואם את שואלת אותי כמובן שהייתי אוחזת ולא מרפה. זה החלום שלה והיא עובדת בזה מאוד קשה. אני רואה כמה שמחה זה מסב לה וכמה היא מסופקת במה שהיא עושה אז אני פה. אני רשת ביטחון, שכשתיפול אני אקפיץ אותה חזרה למעלה".

מה עם ליאם?
"ליאם בצבא אז זה קצת אחרת. הוא חייל כרגע אבל הוא גם מתפתח לאט לאט ומחפש את הדרך שלו, מנסה דברים, לומד, משקיע. אני מאוד שמחה לראות אותם משקיעים במה שהם עושים, זה מאוד חשוב. הם ראו שזו עבודה קשה ואתה לא בא ועושה תפקיד ו'יאללה איזה כיף קיבלו אותי'. זה עבודה מאוד קשה ובסוף זה לעצמך. אתה רוצה להביא את התוצאה הכי טובה וגם ליאם וגם אלין מאוד משקיעים בדבר הזה. ליאם מג'נגל בין החיים כחייל ובין החיים כמבוגר ויש להם עוד הרבה שנים בזה". 

אלין גולן (צילום: אור גפן)
אלין גולן (צילום: אור גפן)