בזמן שבר רפאלי מעלה תמונות שלה בהלבשה תחתונה, סלבס תומכים בתושבי הדרום, ביניהם תושבת הדרום החדשה נסרין קדרי שתהפוך בקרוב לאמא ומשתפת בפחדיה, רן דנקר שיודע שזאת לא תהיה הפעם האחרונה ואייל גולן שמשתף עד כמה ימים אלה קשים לו אישית. הזמרת שירי מימון כתבה: "אוף איזה סיוט. ליבי עם כל מי שרץ לממ"ד או למקלט או להסתתר מפני הרוע, יכול להיות שזה יגיע עד אליי ולמשפחתי, יכול להיות שלא, אבל כל פעם מחדש זה נורא מצית פחדים חרדות ומחשבות. שולחת חיבוק".

רן דנקר כתב: "אני רוצה לשלוח מכאן חיבוק חזק לכל תושבי הדרום ששוב נמצאים בסיטואציה קשה. אני מקווה שהסבב יעבור מהר עם כמה שפחות נפגעים. אני גם יודע שזאת לא הפעם האחרונה כי המציאות מורכבת מאד, הפגיעה הנפשית כן נעשית. אני מקווה שיש לכם עם מי להתחבק ולהסתכל בעיניים ולעבור יחד את הימים הקשים האלה". עדן חסון שיתף פוסט וכתב: "רוצה לחזק את תושבי הדרום והעוטף, מי יתן ותדעו רק ימים שקטים ושמחים. מאחל צום קל ומועיל לכל מי שצם, שנדע רק אהבת חינם ופרגון לאחר". 

עדן חסון (צילום: יובל אראל)
עדן חסון (צילום: יובל אראל)


אייל גולן שיתף תמונה של הכותל וכתב: "עם ישראל היקר, ימים לא קלים עוברים עלינו, ימים שלי אישית קשים מאד, לראות את תושבי הדרום חסרי אונים , בפחד תמידי, את הילדים הקטנים רצים למקלטים בבהלה וחרדה, פשוט נורא וקשה. מצד שני במיוחד בימים אלו אנחנו רואים את אהבת החינם והאחדות שיש רק במדינת ישראל. שנזכור תמיד שאהבת חינם היא בחינם, שנהיה בנתינה בחמלה ובאהבה באחד כלפיי השני. מחזק את כוחות הבטחון ותושבי הדרום".

אייל גולן (צילום: אריה ליאב אברמס, פלאש 90)
אייל גולן (צילום: אריה ליאב אברמס, פלאש 90)


הזמר עברי לידר כתב אתמול: "יש כל כך הרבה דברים יפים בחיים כאן למרות המורכבות וחוסר השקט, אנשי הדרום הלב שלי איתכם, מאחל שבקרוב יחזור השקט, שמרו על עצמכם. רק ביחד נצליח להיות חזקים". נסרין קדרי, תושבת הדרום, כתבה: "בשנה האחרונה עברתי דרומה, ובשבת האחרונה חוויתי קמצוץ ממה שתושבי הדרום עוברים כבר שנים. לא מעכלת שזאת המציאות והשגרה שלכם כל כך הרבה שנים. הקיצוניות בין השקט והמנוחה אחרי שבוע כל כך עמוס ואינטנסיבי, בין אזעקות וריצות בלתי פוסקות למקלט שבעיקר מלוות בפחד וחרדה, המחשבה שבעוד חודשיים אהיה לראשונה אמא, והמחשבה שילדים ומבוגרים כאחד חשים אימה ופחד לא עוזבת אותי ונותנת מנוח. חשוב שנהיה חזקים ומאוחדים יותר מאי פעם. מאחלת שנדע ימים שקטים ורגועים יותר. מאחלת צום מועיל וקל מי ייתן ונצא מחוזקים מזה".

נסרין קדרי (צילום: אור גפן)
נסרין קדרי (צילום: אור גפן)