הדיירת הראשונה מכניסת הדיירים השנייה שיצאה מבית "האח הגדול" (המשודר בימים ראשון, רביעי, חמישי ושבת ברשת 13) היא דנה אמסלם שלא הצליחה לשרוד את ההדחה אמש, לאחר שבשבוע שעבר ניצחה את דיאן שוורץ ונשארה עוד שבוע בבית הסגור. אמסלם שבתעודת זהות אמרה כי שמה עין על הדייר דניאל מלכה, שהיה בזמנו בזוגיות עם אילנה טרננקו הצליחה למשוך אש על ההתחלה, במיוחד לאחר שהשניים נפרדו יממה בלבד לאחר כניסתה

בראיון ל-TMI רגע לאחר שהודחה מבית "האח הגדול" סיפרה אמסלם למה לדעתה היא הודחה, וזה לא בגלל דניאל ואילנה ומי הזוכה הגדול שלה העונה. עוד חשפה אמסלם כי לא רואה את עצמה בזוגיות מחוץ לבית עם דניאל והדייר שהיא דווקא כן שמה עליו עין. 

דנה אמסלם (צילום: נוי עינב)
דנה אמסלם (צילום: נוי עינב)

בתעודת זהות שמת עין על דניאל וכשנכנסת לבית לא ממש עשית צעד. למה?
"אמרתי מהתחלה שאני לא מתכוונת להפריד בין אנשים אבל כששאלו אותי מי מעניין אותי, אז עניתי בכנות. דניאל מאוד עניין אותי ממה שראיתי בחוץ. היחס שלו ליתר הדיירים, ההתנהגות, המראה שלו - משכו אותי. כששאלו אותי איזה בן אדם מעניין אותי, הוא היה הכי רלוונטי אליי. הפרידה שלו ושל אילנה לא קרתה בגללי, כי הם נפרדו ביום שהגעתי והוא כנראה חשב על זה עוד קודם. עשיתי שיח עם אילנה באותו יום ואמרתי לה מה שאני חושבת עליהם. אמרתי לה שלא נכנסתי להפריד ביניהם ואמרתי לה שאני חושבת שהזוגיות שלהם לא תמשיך בחוץ".

למה את חושבת שהם לא התאימו?
"כשנכנסתי לבית הם כבר לא היו זוג. ממה שראיתי מבחוץ זה לא היה נראה משהו שיכול לעבוד בגלל הפרשי הגילים ביניהם. יש לאילנה ילד ודניאל אמנם מאוד בוגר לגילו, אבל הוא רק בן 22. הוא עדיין בראש של בילויים, חברים, גלשן. אם היה קורה לי משהו איתו אז אולי הייתי מבינה שזה לא מתאים לי. אני לא בן אדם שאעשה צעדים ואתקרב למישהו אחרי שהיה לו משהו עם מישהי אחרת. מה גם שאני רגילה שמתחילים איתי ומחזרים אחריי, אני לא הבן אדם שעושה את הצעדים הגדולים. מאז שדניאל ואילנה נפרדו התחלנו לדבר יותר והוא היה בסביבה שלי יותר, אבל אני לא חושבת שהיה קורה משהו כי הוא מאוד כיבד את אילנה. אני גם מאוד התחברתי אליה בימים האחרונים ולא הייתי רוצה לעשות משהו שלא מכבד אותה. מצד שני אי אפשר להגיד 'לעולם לא', צריך לזרום עם הסיטואציה. אבל בכל מקרה לא היינו עושים משהו שלא מכבד אנשים אחרים". 

דניאל מלכה, אילנה טרננקו (צילום: מיכה לבוטון)
דניאל מלכה, אילנה טרננקו (צילום: מיכה לבוטון)

את חושבת שיש לכם סיכוי בחוץ?
"קצת השתנתה לי הדעה. הוא מקסים ומהמם אבל אני בדרך כלל יוצאת עם אנשים שיותר גדולים ממני בגיל. הוא עדיין רוצה לחוות את הגיל הצעיר ולהנות מהרגע. הוא נורא צעיר וגם אני צעירה אבל גברים ונשים זה שונה. הוא צריך עוד לחוות ולהנות, הוא לא צריך להיות בזוגיות כרגע עם אף אחת. זו לא הזוגיות שאני מחפשת".

את חושבת שהודחת בגלל הסיפור עם דניאל ואילנה?
"לא חושבת. זה כן עורר אנטגוניזם כלפיי בהתחלה. לא ציפיתי בפרקים ואני לא יודעת מה ראו ממני אבל אני מקבלת תגובות טובות ואני חושבת שהספיקו לראות מי אני. הספיקו להכיר אותי. אני לא מודאגת".

קיבלת גם תגובות רעות?
"יש תגובות על זה שאני מנסה להפריד. אילנה מהממת ודניאל מקסים, לא נכנסתי כדי להפריד אף אחד. יש אנשים שצובט להם לשמוע דעות של אחרים. כשהעמדתי את טליה להדחה, כל התומכים שלה הצביעו למישהו אחר כדי שאהיה מודחת. אני אגיד את האמת שלי ולא משנה אם אצא ראשונה או שנייה מהבית. מאוד היה חשוב לי להיות אני ולהגיד את האמת שלי. ידעתי שטליה אהובה ויכלתי בקלות להתחבר אליה ושכל התומכים שלה יצביעו לי וזה היה גורם לי להישאר יותר זמן בבית. עדיין בחרתי להישאר אני, גם אם יהיו לזה השלכות. הדעות של הקהל בחוץ משתנות מיום ליום. כמו אנשים שלא אהבו את בר ועכשיו כן אוהבים או אנשים שאהבו את טליה ועכשיו אומרים עכשיו שהיא שחקנית".

טליה עובדיה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
טליה עובדיה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

טליה שחקנית?
"בעיניי היא שחקנית וזה גם מה שאמרתי כשהעמדתי אותה להדחה. ככה זה הצטייר לי. כשהיו משימות או ויכוחים הרגיש שהיא ניסתה להשמיע את מה שישמע טוב בטלוויזיה". 

את חושבת שהיא משחקת באופק?
"לא קורה שם כלום. אין שם שום דבר. הם רבים מלא ויש ימים שהם לא מדברים. לא הייתי קרובה אליה או אליו. מרגיש לי שזה גם סוג של משחק כל היחסי אהבה קירבה האלה. זה קצת לשחק בו באיזשהו אופן. הוא בן 21 והיא 29 והיא יותר מודעת ממנו לדברים". 

''איך פגשתי את אמא גרסת האח הגדול'', אופק בווידוי מרגש (צילום: צילום מסך רשת 13)
''איך פגשתי את אמא גרסת האח הגדול'', אופק בווידוי מרגש (צילום: צילום מסך רשת 13)

יש מישהו ששינה את דעתך מאיך שתפסת אותו בחוץ ואיך שהוא בבית?
"באתי בראש פתוח להכיר את הדיירים. ידעתי שיש הבדל מאיך שרואים אותם בחוץ לאיך שזה נראה בפנים. מאוד התחברתי לשחף, שלא חשבתי שהתחבר אליו ברמות האלה. נורא רציתי להמשיך להכיר אותו והתבאסתי שלא הספקתי לחוות איתו יותר. אני יכולה להגיד לך שמאוד אשמח להיפגש עם הרבה אנשים שהכרתי שם, בין היתר גם שחף, אני ארצה לשבת איתו בחוץ ולהכיר יותר. אם יתפתח משם משהו רומנטי? אני מרגישה שלא הספקתי להגיע לחברות מסוימת כדי לחשוב על דברים כאלה". 

יש מישהו ששינה את דעתך לרעה?
"הייתי שם יחסית מעט זמן ולא יצא לי להיכנס יותר לעומק הדברים, אז אין לי מקום להגיד שמישהו נתפס לי בעין רעה. רוב מה שראיתי ומה שחשבתי שאני אחשוב, זה מה שקרה. האינטואציות שלי לא הטעו אותי". 

שחף רז (צילום: מיכה לבוטון)
שחף רז (צילום: מיכה לבוטון)

דווקא אתמול קיבלת הרבה זמן מסך עם הוויכוח על המקלחת. את חושבת שזה גרם להדחה שלך?
"לא, אני לא חושבת שזה גרם להדחה שלי. הדבר היחיד שגרם להדחה שלי זה האמת שאמרתי על טליה. ברמה האישית וברמת השיח עם הדיירים בבית הרגשתי מאוד אהובה ודומיננטית, הרבה יותר מדיירים חדשים אחרים. לא חשבתי שאני אלך". 

איך זה שגברת על דיאן אבל לא גברת על דיירים חדשים בהדחה הנוכחית?
"ההדחה של דיאן לא קשורה לאף אחד מהדיירים בבית, לא הוותיקים ולא החדשים. אני לא אחמיא לעצמי. אני לא חושבת שנשארנו בזכות אלא בחסד בגלל מי שדיאן הייתה. היא נשארה עד כה בגלל נתנאל וברגע שהפרידו ביניהם בהצבעות היא הודחה. למרות שנתפסה כדמות מאוד בעייתית ולא אהובה, היא דמות מעניינת וזו הייתה הדחה מפתיעה. אני לא חושבת שנשארנו בגלל שהיינו יותר מעניינים אלא בגלל שהקהל רצה שדיאן תלך. אני מרגישה סוג של פספוס שלא נשארתי יותר זמן בבית אבל אני לא מצטערת על כלום, כי היה לי הכי חשוב להיות אמיתית, אמרתי את דעתי על טליה ובגלל זה יצאתי. אם יש לה כוח ואוהבים אותה זה מהמם וזה שלה. הכל לטובה". 

דיאן שוורץ (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)
דיאן שוורץ (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)

כמה ההתנהלות של הדיירים בבית הפריעה לך? 
"היו הרבה דברים בבית שהפריעו לי. המקלחות כמו שראינו או נושא הניקיון והאוכל. נורא קשה להצביע על שמות ספציפיים כי זה באמת כולם, כל אחד בתחום אחר. באים דיירים חדשים ונופלים עליהם מהשמיים והכל עבד טוב עבורם עד שהגענו. אבל אנחנו דיירים בדיוק כמוהם, אין להם פריבילגיות שלנו אין. אני אביע את דעתי ואני חושבת שההתנהלות הייתה לא נכונה. נורא חיכיתי לרגע שאוכל להביע את דעתי כמו שצריך ולצערי זה לא קרה. בסופו של דבר זה גלגל. אתה מרגיש שכולם דופקים אותך ולא מתחשבים ואז כל אחד חושב ככה עם עצמו ואף אחד לא מתחשב באף אחד". 

מי הזוכה שלך העונה?
"אני מאוד רוצה שבר תגיע לגמר והלוואי היא תזכה. מכל הדיירים בבית היא הכי אמיתית ולא מצטדקת או מתייפייפת. היא נכנסה לי ללב ולא היה אפשר לפספס את זה. החיבור שלנו היה מהיר ומאוד קרוב".

בר כהן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
בר כהן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)