בזמן שאתם בטוחים שהדשא של כוכבי הוליווד ירוק יותר, הם דווקא לא מפחדים לדבר ולחשוף את המחלות שלהם. אחרי שהזמר ג'סטין ביבר חשף כי חצי מפניו שותקו בעקבות תסמונת "רמזי האנט", שזה בעצם נגיף שתוקף את מערכת העצבים בפנים, כעת השחקן אשטון קוצ'ר חושף מחלה אוטואימונית קשה שתקפה אותו לפני כשנתיים. קוצ'ר סיפר על מחלה אוטואימונית שאובחן בה, שגרמה לו לא לראות, לשמוע או ללכת עקב קשיים בשיווי המשקל.

השחקן שיתף את האבחנה בפרק הקרוב של Running" Wild with Bear Grylls: The Challenge" של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. "לפני שנתיים הייתה לי הצורה המוזרה והנדירה הזו של דלקת כלי דם, שדפקה לי את הראייה, היא דפקה לי את השמיעה, היא דפקה את שיווי המשקל שלי", אמר קוצ'ר בקליפ ששיתף אתר "אקסס הוליווד".

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס (צילום: AFP)
אשטון קוצ'ר ומילה קוניס (צילום: AFP)

בוגר "מופע שנות ה-70" הוסיף: "לקח לי שנה לבנות את הכל בחזרה. אתה לא באמת מעריך את זה עד שזה נעלם, עד שאתה גמור. אמרתי לעצמי 'אני לא יודע אם אי פעם אוכל לראות שוב. אני לא יודע אם אצליח לשמוע שוב, אני לא יודע אם אוכל ללכת שוב'. יש לי מזל שאני בחיים".

לאחר שהפרומו הפך לוויראלי, קוצ'ר הגיב בטוויטר, כדי לתת עדכון על מצבו הבריאותי: "לפני שיש שמועות/פטפוטים/מה שלא יהיה שם בחוץ. כן, היה לי אירוע נדיר של דלקת כלי דם לפני 3 שנים. (כשרון אוטואימוני עולה) היו לי כמה ליקויי שמיעה, ראייה ובעיות שיווי משקל מיד לאחר מכן. התאוששתי לגמרי. הכל טוב. ממשיך הלאה. נתראה במרתון ניו יורק עם קוץ 2022".