שלשום דיווחנו לכם לראשונה כי סטטיק ושרית פולק חווים משבר בנישואים בחודש וחצי האחרונים, וכי הזמר ארז את חפציו, עזב את דירתו המשותפת עם שרית ועבר להתגורר אצל אחד מנגניו. עד כה שמרו הזמר ואשתו על שתיקה רועמת בכל הנוגע למשבר שהם חווים, בין היתר סביב חרושת השמועות על הרומן עם אלה לי להב.

אלא שפוסט חריג שהופיע ברשתות החברתיות החל להעלות ספקולציות, האם מאחוריו עומד הזמר המפורסם? בקבוצת פייסבוק שנקראת טיפול זוגי וידווים", בה מפרסמים החברים וידויים תחת זהות אנונימית, בלט אתמול פוסט שנשמע כאילו נכתב מידיו של סטטיק וזהה אחד לאחד למקרה של הזוג המתוקשר. אז תשפטו בעצמכם.

אחרי שנחשף המשבר של סטטיק ושרית: האקסית של אלה לי מתקיפה>>>

האם הפוסט הזה נכתב על ידי סטטיק?  (צילום: צילום מסך פייסבוק)
האם הפוסט הזה נכתב על ידי סטטיק? (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"אז עכשיו הגיע תורי להיעזר בחוכמת (אני מקווה) ההמונים: התחתנו קצת לפני קצת יותר משנה באירוע נוצץ אחרי ארבע שנים של זוגיות וחתונה שנדחתה פעמיים בגלל מגפת הקורונה. אותו ראש, קשר אוהב, מפרגן ובונה. היא מעולם לא ניסתה לקצץ לי בכנפיים ותמיד סמכה עליי למרות שאני עובד בתחום עם הרבה פיתויים ובעיקר למי שמצליח בו", נפתח הפוסט.

בהמשך נכתב: "לפני כמה חודשים, בעקבות מידע שהגיע אליה (ולא רק אליה) על ידי יריב עסקי (לא באמת ברמה שלי) כאילו שהיה לי עסק עם מישהי אחרת, משהו בה נשבר. עוד לפני היו סיפורים שאנשים רעים ספרו אבל היא תמיד סמכה עליי וגם אני הענקתי לה הרגשה של בטחון. לצערי הפעם ההד של הדברים היה מטורף. אנשים לא הפסיקו להתעסק בזה, ובכל פעם שחשבתי שהיא ממשיכה הלאה, משהו בדינמיקה משך חזרה פנימה. לא עזר שאפילו הגשתי תביעה משפטית כנגד ממציא הדברים. הכל נהרס. החיים בבית הפכו לבלתי אפשריים עבורנו ועברתי להתגורר עם חברים. מתגעגע אליה.. מה עושים? עדינות איתי, תודה :)".