אחרי תקרית ההופעה הקצרה בפארק הירקון, בה העניק הזמר כרטיסים בחינם כפיצוי לקהל המאוכזבים, שוב עומר אדם זוכה לתגובות קשות ומאוכזבות הפעם ממשפחות נכי צה"ל. אביגיל שרעבי משתתפת העונה האחרונה של "גולסטאר" נשים, והאוהדת הכי מפורסמת של בית"ר ירושלים, הידועה כמי שנאבקת למען בעלה נכה צה"ל, יוצאת נגד הזמר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קטע מתוך ההופעה של עומר אדם (צילום: פרטי)

אדם הוזמן להופיע בערב הצדעה למלווים של נכי צה"ל, ואביגיל שרעבי שמלווה את בעלה וחברה בוועד שהזמין את ההופעה, מסרה ל-TMI:  "הוא עשה את הפדיחה הכי גדולה שלו, דרש וקיבל סכום מופקע, של 235 אלף שקלים, איך הוא לא מתבייש לקחת סכום כזה מנכי צה"ל ועוד נתן הופעה מביכה ומזלזלת". 

בהמשך סיפרה שרעבי: "עומר אדם עשה פדיחה. בעלי נכה צה"ל, היה לנו ערב הצדעה למלווים, אלה שמטפלים בנכים. הוועד הזמין את הזמר עומר אדם ולעומר עלה השתן למוח, והוא עוד ילד שיהיה לו לבריאות. החוזה שלו היה ל-45 דקות, ואת יודעת כמה זמן הוא הופיע בדיוק 46 דקות. אתה לא מתבייש? עלה ב-22:25 וירד 23:11 דקות. יש עליו שמירה כאילו ראש ממשלת בריטניה".

אביגיל שרעבי ובעלה יורם (צילום: פרטי)
אביגיל שרעבי ובעלה יורם (צילום: פרטי)

לדבריו שערבי לא מדובר באירוע רגיל, שכן רוב הנוכחים נכי צה"ל, אנשים עם כיסאות גלגלים, קטועי ידיים ורגליים. היא סיפרה כי נכות צה"ל רצו להצטלם איתו, אך הוא הצטלם עם אחת וישר המאבטחים כאילו לקחו אותו. "אתה נמצא בערב כזה של אנשים נכים שנתנו את הנשמה שלהם למדינה, מה קרה אם היית נותן הדרן אחד. כולם יצאו מבוישים ומאוכזבים מההופעה שלו. את יודעת כמה הוא קיבל? 235 אלף ש"ח כולל תאורה והגברה. הייתי מתביישת לקחת סכום כזה מנכי צה"ל".

בנוסף טענה כוכבת גולסטאריות כי אדם גם בא להופעה לחוץ, "לא הגיע בכיף ואהבה, היה נראה שהוא מת כבר לסיים את ההופעה ולברוח". לסיכום פנתה אלה הזמר המפורסם: "מה קרה לך עומר אדם, הגאווה הזאת לא עושה טוב לאף אחד, בחיים לא יצאתי על זמרים, זאת פעם ראשונה". 

שי דהן מפיק האירוע מסר: "עומר אדם נתן הופעה מרשימה, הופיע מעבר לזמן שנסגר בחוזה, שזה 45 דקות, ונתן בסוף עוד מחרוזת. הוא הצטלם עם מי שביקש. חבל שהגברת מנסה לעשות כותרת על חשבונו של הזמר. אבל זה שלה".

עומר אדם הופיע מול ארגון נכי צה''ל, וחטף ביקורת קשה (צילום: פרטי)
עומר אדם הופיע מול ארגון נכי צה''ל, וחטף ביקורת קשה (צילום: פרטי)