דיאן שוורץ, שהודחה מ"האח הגדול", ירדה למחתרת, אבל צריך להתפרנס, ולכן סוכנות יולי מציעה אותה לאירועים תקשורתיים בסכום שפוי של 50 אלף שקל לאירוע.

שלום לזיוה מיכאלי, מנכ"לית סוכנות יולי. אפשר לקבל קצת פירוט, מה כוללת העסקה המפתה?

מסוכנות יולי נמסר: ״בימים האחרונים דיאן עסוקה בחזרה לשגרה, אנו מבינים את העניין סביבה, אך היא לא מתעסקת בעסקאות כאלו ואחרות״.

דיאן שוורץ (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)
דיאן שוורץ (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)

> ליאורה, שמלווה במשך שנים את נתיבות ותהפוכות חייו של השדרן נתיב רובינזון, התבאסה לגלות שגם נישואיו השלישיים עלו על שרטון והוא שוב מתגרש. במרץ 2019 נישאו רובינזון ואירית סוקי בטקס חגיגי ומרגש בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים בסניף החדש של ארגון רבני צהר בתל אביב. ועכשיו זה נגמר.
מסוכנות חיים שרגא, ניהול אישי, המייצגים את סוקי, נמסר בתגובה: "איננו נוהגים לשתף בעניינים האישיים של אנשים שאותם אנו מייצגים".
רובינזון סירב להגיב.

> אלביס פרסלי הישראלי, ערן לברון, הופיע באירוע בכפר שמריהו, ביום עם טמפרטורות של 35 מעלות. זה הספיק לו כדי לקפוץ בסיומה לבריכה הפרטית עם החליפה, לתפוס צינון ולשלוח אותה לניקוי יבש.

ערן לברן (צילום: רפאל מזרחי)
ערן לברן (צילום: רפאל מזרחי)


> ליאורה מזילה דמעה. בשבוע שעבר, בהפתעה גמורה, הלכה לעולמה אשת יחסי הציבור הוותיקה בלה דיאמנט, 74. התהליך היה מהיר ומפתיע. דיאמנט נכנסה לפני כשבוע לבית חולים אסותא בתל אביב לסדרת בדיקות מקיפה לבירור בעיות בדם ובתוך מספר ימים קרסו מערכות גופה. היו לצדה אחיותיה התומכות, טובה קיהן ואסתר דיאמנט־חיימוביץ. במשך 30 שנות הקריירה שלי, בלה דיאמנט תמיד הייתה ברקע. יודעת, שואלת, מספרת, משתפת. אסור להסגיר מקורות, זהו חוק ידוע בעיתונאות, אבל בלה ידעה המון. רבים מהאייטמים שנכתבו במדורים שעליהם אני חתומה היו כאלה שהיא נתנה לי קצה חוט לגביהם ואני עשיתי מהם סוודר מצמר מלא. ההלם והתדהמה על מותה היו חוצי עולם. בלה, שתמיד אהבה להיות במרכז העניינים, בוודאי מסתכלת מלמעלה ורואה את ההספדים החמים, את העצב הגדול ואת הוואקום הגדול שהשאירה למשפחתה ולחבריה. אהבתי אותך מאוד, בלה. תמיד אהבת לדעת הכל ראשונה, ותמיד היית מתווכחת איתי על הפרטים הקטנים. מעולם לא היית צבועה וידעת מצוין מי אמיתי ומיהו פאלש. איך העזת להיעלם ככה? תחסרי לי ולכל חברייך. יהי זכרך ברוך!

בלה דיאמנט (צילום: באדיבות משפחת דיאמנט)
בלה דיאמנט (צילום: באדיבות משפחת דיאמנט)