יזמית הנדל"ן ענבל אור חוזרת בתשובה ובמקביל "ממציאה את עצמה מחדש כזמרת", כהגדרתה. הפעם היא מפציעה מראשון לציון, שם היא מתגוררת, עם "מזמור לתודה" המבוסס על פרק ק' בתהילים - בגרסת דאנס, ומבטיחה גם קליפ בקרוב. את השמלות החשופות מחליף לבוש צנוע פלאס שביס.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ענבל, מה קורה?
"שירה זה משהו שאני אוהבת ועושה מגיל קטן, זה עושה לי טוב לנשמה. חזרתי בתשובה והתחזקתי מאוד בתורה הקדושה שלנו. מדברים על הגאולה הקרבה ולכן אני רוצה שכולם ישירו שיר תודה לה'. אני מתכוונת להמשיך ולהוציא שירים נוספים וגם לפתח את התחום, כי השירה עושה לי טוב".

ענבל אור בדיון בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
ענבל אור בדיון בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)


> והאם גם עינת הראל, שזכתה לכינוי "המאדאם של תל אביב" וישבה במשך כשלוש שנים בכלא, שועטת בתשובה? כך לפחות לפי מקורותיה של ליאורה, שטוענים כי נראתה בשבוע שעבר בבית כנסת בנתניה כשהיא מתרימה עם קופות צדקה.

הראל, שובה ישראל?
"זאת לא אני ואין לי מושג על מה את מדברת. שיהיה לך יום טוב".

עינת הראל (צילום: צילום מסך ערוץ 2)
עינת הראל (צילום: צילום מסך ערוץ 2)


> המלך הישראלי של עיר הסרטים, המפיק מוריס פדידה, עובד על סרט חדש שבו הוא מייעד את התפקיד הראשי ללא פחות מבראד פיט. הסרט ייקרא "הוא רצה את הירח" ומבוסס על חייו של הפיזיקאי פרי קוסארט באיירד. הפרויקט נמצא עדיין בשלב התסריט ועוד לפניו פדידה יוציא את סרטו האחרון של ריי ליוטה המנוח. השניים שיתפו פעולה ממש לפני מותו של הכוכב האגדי בסרט שנקרא "April 29 1992".

מוריס פדידה (צילום: Giuliano bekor)
מוריס פדידה (צילום: Giuliano bekor)


> העיתונאי והמומחה לענייני מודיעין, יוסי מלמן, מאיים בתביעת דיבה על ד"ר רונן שובל מתנועת הימין אם תרצו. לפי מלמן, שהוציא מכתב התראה לשובל באמצעות עורכי הדין אסף שרעף ומיכל רוזנטל, האיראנים ניסו לחטוף ו/או להרוג אותו לפני כחצי שנה והוא דיווח על כך מיידית לשב"כ. מלמן הוסיף כי לאחר שהשב"כ אישר לפרסם את הנושא, פורסמה כתבה בעמוד הטוויטר של "הארץ" ואז גם הגיעה התגובה משובל, שלפיה "כולכם מגויסים", שרומזת לטענת מלמן לבגידה שלו בישראל לכאורה. עו"ד שרעף דורש פיצוי של 140 אלף שקל והסרה מיידית של תגובת שובל.

שלום ליוסי מלמן, תן קצת פרטים.
"בנובמבר קיבלתי הודעה מפרופ' מאוניברסיטה בציריך שהזמין אותי להשתתף בסימפוזיון. ההזמנה הגיעה בוואטסאפ ממספר טלפון בפנסילבניה ארה"ב. זה עורר את חשדי, כי אני יודע שהאיראנים מתעניינים בי כבר הרבה זמן בגלל המאמרים שלי. פניתי לשב"כ, דיווחתי על המקרה, הם שמעו וקיבלו את כל המידע, ביקשו שלא אפרסם שום דבר ונצרתי את המידע. במאי הם פרסמו הודעה רשמית על סיכול ניסיון של המודיעין האיראני לחטוף או להרוג ישראלים, ביניהם גם אני. בעקבות זאת כתבתי מאמר ב'הארץ' וגם צייצתי בחשבון הטוויטר הפרטי שלי שבו הדגשתי שהייתי ערני. ד"ר רונן שובל צייץ בתגובה שתי מילים ׳כולכם מגויסים׳, כשהקונוטציה היא 'אתם מגויסים' למודיעין האיראני או לאויבי ישראל, ובין השורות משמעות העניין היא שאני גם בוגד. כל בר דעת יבין זאת, כשהאמת היא בדיוק הפוכה. הם ניסו לפגוע בי ואני פעלתי כמו כל אזרח אחראי ופניתי לשירות הביטחון".

את תגובת שובל לא ניתן היה להשיג.


> דן שילון, 81, לעד "המעגל", הדאיג את כולנו כאשר אושפז בבית החולים הלל יפה בחדרה ברביעי שעבר.

שילון, תרגיע אותי. איך אתה מרגיש?
"תודה".

דן שילון (צילום: יהונתן שאול)
דן שילון (צילום: יהונתן שאול)