הקומיקאי גיא הוכמן ידוע כאחד שמותח את הגבולות באצטדיוני הכדורגל ברחבי העולם, אך הפעם הוא ממש לא ציפה לתגובה שכזו. אמש (ש') במשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד שבתל אביב, בפעם הראשונה שהקבוצה משחקת תחת הבעלים החדש ברק אברמוב הגיע הסטנדאפיסט ליציע של אוהדי בית"ר (ולא בפעם הראשונה) במטרה לייצר את הסרטון הוויראלי הבא שלו, כמובן בהומור.

מה שהתחיל כבדיחה התדרדר מהר מאוד לתקיפה פיזית ואלימה שחווה הוכמן מצד מספר אוהדים של הקבוצה כולל דחיפות, אגרופים, כיבוי של סיגריה דולקת על גופו, השלכה של חפצים לעברו ועוד. להוכמן שחולץ בתוך דקות מתוך המוני האוהדים, חשוב להדגיש, לא כולם אלימים, אלו קומץ קטן מתוך רבים שמשתפים איתו פעולה ומפרגנים על התוכן שלו. אך הפעם, לראשונה, במסגרת עבודתו כיוצר תוכן וקומיקאי ויראלי חווה אלימות פיזית שלא תעבור בשתיקה.

גיא הוכמן התוקף ע"י אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)

כבר מהלילה האחרון הרשת גועשת ומתמלאת בסרטונים של התקרית מזוויות שונות ומאות תגובות מהקהל. הפעם האירוע האלים הסתיים בהגשת תלונה מצידו של הוכמן בתחנת לב תל אביב של המשטרה.

בפוסט שהעלה לעמודי הרשתות החברתיות שלו כתב הוכמן: "מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, הבית של אוהדי בית"ר. גיליתי שהם ההפך ממה שהציגו כל השנים, אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל. ואני יודע שהרוב עדיין כזה, אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר".