פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד דניאל כהן (30) מהרצליה, זאת לאחר שהכה אדם העובד כמנהל חניון בעיר הרצליה וגרם לו חבלה חמורה שהובילה בין היתר לשיתוק ארבעת גפיו. כהן התפרסם בתכנית השירה "אייל גולן קורא לך" והגיע עד לגמר.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, עולה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים חנו את רכבתם במקום האסור בחנייה. המתלונן, העובד כמנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. מיד לאחר מכן, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותה במכת אגרוף בפניו נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש.

“אייל גולן קורא לך“ (צילום: אלדד רפאלי, יח''צ)
“אייל גולן קורא לך“ (צילום: אלדד רפאלי, יח''צ)

בעוד הנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו של המתלונן לבית החולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, המתלונן עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

במסגרת בקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ כי: "...לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל "חטאו" היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו. תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו".