צביקה פיק הזמר והיוצר חבר יקר, הלך לעולמו. בעוד TMI מנסה להתמודד עם הבשורה הקשה, גם החברים לתעשייה נפרדים מהאיש והאגדה ומי שידוע בכינויו "המאסטרו". הזמרת מאיה בוסקילה, לה כתב את השיר "הלב" שאיתו פרצה בקריירה המוזיקלית, כתבה: "האמת… לא בא לי להיות מנומסת ולברור מילים. אני מרוסקת, הדמעות לא מפסיקות, הלב שלי כואב! איבדתי חבר לפני הכל. צביקוש שלי… כמה עברנו… כמה היית בכל נימי המוסיקה שלי, בכל חלק מהקריירה שלי, מהשירים שלי, הלהיטים הכי גדולים שלי… בכל שביל בעולם המוזיקלי שלי. ואז החלטנו לעשות מופע משותף שהפך להיות מופע כל כך מוצלח, עד אותו היום שהיית צריך להעלות איתי למופעים ביום העצמאות ושם הכל נגדע. כמה דברים עוד רצינו לעשות ביחד, אפילו החלום של לחזור להופעה המשותפת הייתה שם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאיה בוסקילה נפרדת בדמעות מצביקה פיק (באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור)
עוד כתבה הזמרת: "אמרתי לך שאני רוצה לחדש את השירים שבראת לי ושאני רוצה שנעשה זאת מהבית שלך, מצולם ביחד איתך ולעבור תהליך ביחד ואתה כל כך התרגשת. אהוב שלי, עברת כמה שנים מאתגרות ומעולם לא הרמת ידיים. אני מקווה שאתה עכשיו במקום שהמציאות שהייתה קיימת לא מפריעה לך ואתה באמת נח סוף סוף. אתה בליבי לנצח אהוב יקר שלי. אני רוצה לומר לך תודה על הכל, על זה שהיית בחיי, בשיריי, על זה שתמיד היית שם לחזק אותי וידעת מה לומר ואיך להצחיק אותי תמיד שהייתי עצובה. אתה אחד ויחיד ולעולם תישאר כך".
View this post on Instagram

A post shared by Maya Buskila (@maya_buskila)

מושיק גלאמין כתב: "תודה על פסקול של החיים שלי כילד סוף שנות השבעים בישראל תודה על מרי לו על מת אב ומת אלול, ועל כל כך הרבה שירים שזורמים לי בוורידים ועושים אותי שמח. תודה שזכיתי להכיר אותך מקרוב". העיתונאית והמגישה מירי מיכאלי כתבה: "סליחה צביקה שלי שלא הספקתי, היית לי חבר נפש איש סוד, תודה לך על רגעים יפים של חברות על מילים יפות, על כל הרגעים שהיית שם בשבילי. אוהבת אותך וכבר מתגעגעת. היינו אמורים להיפגש ועומס החיים הכריע ודחיתי. אילו הייתי יודעת שזאת ההזדמנות האחרונה, הסופית, לתת לך חיבוק הייתי דוחה הכל. ואמרת שהיה לך מה לספר ועכשיו לעולם לא אדע. בשבילכם הוא היה מאסטרו בשבילי הוא משפחה. לא יודעת איך יישמע פסקול החיים שלי בלעדיך".

מיכל אמדורסקי כתבה: "הלם, צביקה האיש והאגדה, יהיה זכרך ברוך". שירי מימון כתבה ,בשורה קשה מאד. כמה מילים ומנגינות צביקה השאיר לנו, ליבי עם המשפחה". נועה קירל כתבה: "בשורה קשה ואין דרך לעכל את גודל האבדה. אבן דרך משמעותית במוזיקה הישראלית. איבדנו היום איש מיוחד שהחותם שלו יישאר בנו לנצח. הייתה לי הזכות להופיע לצידך, תודה על ההשראה הנצחית". עברי לידר כתב בפוסט מרגש: "צביקה פיק היה זמר ומלחין  מעורר השראה ופורץ דרך. הוא דיבר מוזיקה בצורה יוצאת דופן  והפך לאייקון ייחודי בשמי המוזיקה הישראלית. רפרטואר השירים האין סופי שלו הפך לפסקול של ישראל ואני מרגיש ובטוח שבלעדיו המוזיקה והיצירה הישראלית לא היו נראות אותו הדבר. ואני בטוח ששיריו יישארו איתנו וילוו אותנו שנים ארוכות. יהי זכרו ברוך".
 

צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)
צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)