אוהד בוזגלו התייצב אתמול (ב׳), להשקת הסניף החדש של קליניקת אפל מדיקל במושב מצליח לטיפולי לייזר. הפעם בוזגלו הגיע לבדו, בלי אף אחת מנשותיו, מריה, אלכסה וגם לא הגרושה פאני, והתייחס לחיי האהבה השנויים במחלוקת שלו, שעוררו סערה תקשורתית.

אוהד בוגלו על חיי האהבה: "יש לי רף גבוה בנשים" (צילום: אור גפן)

בוזגלו סיפר כי מריה בביתה והכל בסדר ביניהם, והם גם בילו יחד בסוף השבוע האחרון. כשנשאל מה עלה בגורל היחסים עם אלכסה סיפר: ״אנחנו בנתק כבר כמעט חודש, היא ביקשה שיעזבו אותה לנפשה, זה כבד עליה כל הסיפור הזה, כל הטריו המדובר שאפילו ביידן שמע עליו".

עוד הוסיף ואמר: "מהיום שהוצאתי את הפוסט על המצב היה לה קשה להכיל, היא כנראה קיבלה הרבה הודעות. זאת בחורה שאוהבת מישהו והוא מתאהב במישהי אחרת, והלב שלה נשבר והיא פגועה. אני מבין את זה". עוד התייחס לנושא ואמר: "יש לי רף גבוה בנשים, לא חסר נשים נגישות יש באלפים, אני אוהב את האחרות השונות החכמות, אלו שקולטות אותי ומבינות שבעולם של היום קשה למצוא כנות. דברים טובים קורים איתי אני מרגיש בר מזל". 

על הקשר עם מריה אמר: "אני לא גר עם מריה, אבל היא הרבה אצלי והיא עוברת לגור לידי בראשון לציון. אני עדיין עושה מה שאני מרגיש לנכון". אאך הוסיף והדגיש: "אני לא בזוגיות ולא חושב שאיהיה במחויבות אי פעם. אבל אין לדעת מה יהיה". 

אוהד בוזגלו ואגם אפל (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ואגם אפל (צילום: אור גפן)