זו איננה הפעם הראשונה בה נחשפת מערכת היחסים העכורה בין הזמר בן אל תבורי לאם ילדו תו-פרינס, אורטל עמר, אולם היום (רביעי) העיתונאי ערן סויסה חשף בישראל היום, הקלטה בה נשמע תבורי בקטעי שמע חמורים ביותר עם איומים לכאורה ששלח לעמר.

אל תנסי להדליק אותי. ההחלטה עד מחר יכולה להזיז לי את הביצה. השופטת הולכת להיות פסולה. אני הולך להגיש מכתב פסילה לשופטת, אני עד אז לא מגיע, מאמי. וגם את תשלמי לי קנסות, אני אוכיח לך את זה, נשמה. תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה... אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד", נשמע הזמר אומר בהקלטה", לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל... תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'".

בהקלטה נוספת, נשמע תבורי אומר:  ״לא רוצה אפילו שעה איתו. אני מחקתי אותו עד גיל 21... הילד שלי גמור בעיניי. אל תתקשרו להגיד לי 'לילה טוב' שהבטחתי לו. אני לא רוצה לראות אותו בחיים שלי. קחי את ה-10,000 שקל ותדחפי אותם לתחת ותביאי אותם תרופות לך ולילד שלך. אני לא רוצה לראות אותך ואת הילד המסריח הזה בחיים שלי, הבנת? ב-ח-י-י-ם שלי. גם אם אני אצטרך להיכנס לכלא וגם אם אני אצטרך להיכנס להוצאה לפועל אני לא אשלם לך, את מבינה? דולר את לא תראי ממני".

""אם תרגיזי אותי עוד יותר, אני בן של ***, ואת יודעת כמה הרס עצמי יש לי? את גם לא תקבלי את העשר אלף ותלכי להוצאה לפועל עד מחר. שיז*** אותי, שאני אעבור לגור ברחוב, אני בן של ז*** אם אני לא אעשה את זה! ואני אוכיח לכולכם ואני אלך לבית מלון, יש לי מלא מזומנים ואני אחיה ככה שנתיים, ואני רוצה לראות שתקבלי שקל, יא חתיכת פוסטמה, יא חתיכת מסריחה, יא בת אלף ז***. אין לך את הילד במשך שבועיים, הוא יכול לצרוח אצלי בבית, אני כבר ארגיל אותו. תווי, אין יותר אמא, אמא לא רוצה לראות אותך, ניסינו, אין מה לעשות, הולכים הביתה", אמר.

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')

בהמשך, התייחס תבורי לקטעי השמע החמורים וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לא הוגן לשפוט בנאדם בכעסו, ככה אומרים, או לפחות ככה שמעתי. את האמת, לא התפלאתי שהיא תדליף את זה, חיכיתי ליום ולרגע, ואתם המומים? יש עוד. אז אני מבהיר דבר אחד לכולם - הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, ביקום, ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום, לא כסף ושום דבר. אני עובר 3 וחצי שנים קשות בבתי משפט, עם הילד, על הילד, לא מאחל לאף הורה לעבור את מה שהיא מעבירה אותי. אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכל, וכמו ששמעתם בהקלטה אני משלם לה 10 אלף מזונות ואפילו יותר כל חודש".

"סבבה יש כסף, מקבלת כסף, אבל כשאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים, לחוות אותו, להריח אותו, לשחק איתו, ואין מענה - איך אבא אחר היה מגיב כשמשחקים לו ברגשות עם הילד? הרי בואו, אם לא היה ילד- לא הייתי בקשר איתה. היא לא מעניינת אותי ואף פעם לא עניינה! אז כן, הילד מפעיל אצלי רגש ואני מאוד רגיש אליו. לא משנה מה היא תגיד, איזה הקלטות יצאו שצעקתי, כן, כי משחקים לי בילד, חושבים שהוא משחק, אני תמיד אוהב את תו לא משנה מה ינסו להגיד. הרבה קרובים יכולים להעיד מי אני, מה אני ואיך אני. מאחל לכולם אושר, בריאות ושמחה", הוסיף.