הזמרת אגם בוחבוט מובילה בפעם השנייה את צילומי האופנה של "TOMMY JEANS" מבית טומי הילפיגר, כשגרירת המותג בישראל לפקטורי 54. בוחבוט ששיריה הפכו ללהיטים תוציא בקרוב שיר חדש ותשתתף בסדרת הדרמה החדשה "העיר הטובה", ואם זה לא מספיק לכם, בעוד כמה חודשים נראה אותה גם על בימת הפסטיגל.

בוחבוט שלא נחה לרגע חובקת גם זוגיות אוהבת וסופר פוטוגנית עם הדוגמן והשחקן בר ברימר. בראיון ל-TMI שערכה על סט הצילומים של מותג האופנה, סיפרה בוחבוט למה היא לא ממהרת לפתוח הופעה בפארק הירקון והאם היא מתכננת בקרוב לגור יחד עם בן זוגה תחת קורת גג אחת. 

אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)
אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)

שנה טובה שלך במוזיקה. מה התכנונים להמשך?
"וואו, יש מלא תוכניות ומלא דברים חדשים. ממש בקרוב יוצא שיר חדש ואני ממש מתרגשת כי זה הולך להיות שיר סופר מתוק וחמוד ותצפו לזה". 

הקולגות שלך פותחים פארק הירקון, קיסריה, מנורה. למה את לא?
"אני חושבת שבשביל לפתוח הופעה צריך בסיס מאוד חזק ויציב. אני עדיין חושבת שזה לא הזמן שלי. לכל הקולגות, אני באמת מאחלת המון בהצלחה, כל אחד ומה שהוא מרגיש נכון לעשות. כשאני אפתח הופעה כולנו נדע על זה וזה יהיה מדהים ומרגש וזה יקרב בקרוב אבל כרגע לא".

איך את ובר חגגתם את ט"ו באב?
"האמת שהוא היה בניו יורק וחזר בשישי בערב. היינו ביחד, בבית, התגעגענו אחד לשנייה. הבאתי לו מתנה, הוא הביא לי מתנה - היה לנו כיף". 

אין רצון לעבור לגור ביחד? להתקדם לשלב הבא בזוגיות?
"לא, עדיין לא. אני חושבת שאני צריכה לעזוב את הבית והוא צריך לעזוב את הבית. כל אחד צריך קודם כל לגור לבד, למצוא את הלבד שלו. כשנמצא את העניין נעבור לגור ביחד, בעזרת השם". 

אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)
אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)