לא רק ג'ניפר לופז ובן אפלק: סמסו מזל טוב לשריל סנדברג, מי שכיהנה עד לא מזמן כסמנכ"לית התפעול של מטא - החברה האם של פייסבוק, שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה (איך לא), אודות נישואיה לתום ברנטל. סנדברג היתה נשואה לדייב גולדברג שנפטר בפתאומיות בשנת 2015. לפני כשנתיים הכריזה על אירוסיה לברנטל, אחיו של השחקן ג'ון ברנטל, שאותו הכיר לה אחיו של בעלה המנוח, רוב גולדברג. כעת, כאמור, נישאו השניים. 

קושנר במכירה מוקדמת
ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהיה גם אחד מיועציו הקרובים, הוציא ספר חדש שבו הבטיח לספר את כל האמת, על תקופת כהונתו הסוערת של טראמפ בבית הלבן. מי שהתגייסה לתת 'בוסט' למכירות, ופרסמה את הלינק לרכישה מוקדמת של הספר  "Breaking History: A White House Memoir" היתה כמובן רעייתו של קושנר, בתו של הנשיא לשעבר - איוונקה טראמפ

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בסעודיה (צילום: רויטרס)
ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בסעודיה (צילום: רויטרס)

ההרצוגים באגם
נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, הגיע עם רעייתו מיכל, לביקור ב'מוזיאון אגם' בראשון לציון, וזכה לחוויה אמנותית חד פעמית, כאשר את הסיור ליווה אגם עצמו. האמן הישראלי, שהתפרסם בזכות יצירותיו בכל העולם, מציין השנה יום הולדת 94.  מוזיאון אגם, הוא מהיחידים בעולם המוקדש לאמנות קינטית, והוא משתרע על פני כ-3,200 מ”ר, של מרחב מעורר השראה. ברחבת הכניסה, ניצבים 'עמודי כלילה' ע”ש רעייתו המנוחה של האמן, תרומת משפחת כדר וקרן נעמי.

תצוגת הקבע של המוזיאון כוללת עשרות עבודות מרהיבות ונדירות משישה עשורים של עשייה אמנותית. בין המארחים הנוספים שקיבלו את הזוג הנשיאותי במוזיאון היו: דורון מילברג מנכ"ל עיריית ראשון לציון; אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית; רותי מקבי מנהלת המוזיאון ואגף אמנות כותרים ומורשת; וליאל בן זהר מחזיקת תיק החינוך בראשון לציון.

יצחק הרצוג, יעקב אגם ומיכל הרצוג (צילום: צ'ארלס יעקב)
יצחק הרצוג, יעקב אגם ומיכל הרצוג (צילום: צ'ארלס יעקב)

שפיגל בטופ ובלוקיישן חדש
במהלך האריזות של בית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה, לקראת מעבר למשכנו החדש במרכז ירושלים, קיבלה דנה בלנקשטיין-כהן, מנהלת ביה"ס, בשורה משמחת על כך שבית הספר בניהולה, דורג בפעם השישית ברציפות כאחד מ-15 בתי הספר לקולנוע המובילים בעולם.
הדירוג השנתי שמתפרסם במגזין האמריקני המפורסם "הוליווד ריפורטר", כולל רשימת בתי ספר בינלאומיים מובילים ידועים לקולנוע מכל רחבי העולם, המציעים את תוכניות הלימודים הטובות והעדכניות ביותר ליצירת קולנוע. סם שפיגל הוא ביה"ס לקולנוע היחיד בישראל שנכנס לרשימה היוקרתית.

שנת הלימודים החדשה בבית הספר תיפתח כבר במבנה החדש הכולל בניין בן שבע קומות, שלושה אולמות קולנוע, אולפן צילום, מחסני ציוד, 25 חדרי עריכה והקרנה, ספרייה, ומועדון סטודנטים על הגג שמשקיף על כל העיר ירושלים.

דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: איל נבו )
דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: איל נבו )

אלמוג מארח 
הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", אשר מופעל על ידי עמותת "עדי", אירח בשבוע שעבר את חאלד אל ג'לאמה – שגרירה של ממלכת בחריין בישראל. השגריר הגיע לסיור מיוחד בכפר הדרומי המטפל בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות, זאת לאחר שנענה להזמנת יו"ר הכפר, אלוף (מיל') וחתן פרס ישראל דורון אלמוג, להגיע ולהתרשם מהעשייה של ההנהלה והצוות המקצועי בטיפול באוכלוסייה המיוחדת. את הביקור ליוו מנכ"ל הכפר אבי וורצמן וד"ר צאקי זיו נר מנהל המרכז הרפואי לשיקום.

אבי וורצמן, דורון אלמוג וחאלד אל ג'לאמה (צילום: באדיבות עדי נגב- נחלת ערן)
אבי וורצמן, דורון אלמוג וחאלד אל ג'לאמה (צילום: באדיבות עדי נגב- נחלת ערן)

אזולאי בשטחים הפתוחים
מנכ"ל 'אשכול גליל מזרחי' יורם אזולאי, אירח את מנכ"ל 'רשות ניקוז ונחלים כינרת' צביקה סלוצקי, ואת המשנה שלו פנחס גרין, לבחינת שיתופי הפעולה הקיימים בין הגופים, ופרויקטים עתידיים לתכנון ולביצוע בתחום הנחלים ופיתוח השטחים הפתוחים.

סלוצקי הציג בישיבה את עבודת רשות ניקוז ונחלים כינרת, תאגיד סטטוטורי ציבורי שחברים בו נציגי 29 הרשויות המקומיות בתחומהּ, משרדים וגופים ממשלתיים. במסגרת תפקידה פועלת הרשות להסדרת אפיקי וערוצי ניקוז, מניעת שיטפונות והצפות. עם העלייה במודעות הסביבתית לחשיבותם של הנחלים והשטחים הפתוחים והעלייה בביקוש התיירותי לבילוי בגדות נחלים, עלה גם הצורך בהיערכות ייחודית לתכנון, שיקום, תחזוקה ובקרה על הנחלים בתחום אגן ההיקוות ולאורך הירדן שמדרום לכינרת ועד למפגש הירדן עם הירמוך בגבול ממלכת ירדן.

צביקה סלוצקי ויורם אזולאי (צילום: באדיבות אשכול גליל מזרחי)
צביקה סלוצקי ויורם אזולאי (צילום: באדיבות אשכול גליל מזרחי)