מודחת "האח הגדול" דיאן שוורץ שעוררה הרבה ביקורת וזעם בתוך הבית הסגור ומחוצה לו, שברה שתיקה בראיון לחדשות 13 לאחר שבועות בהם בחרה שלא לדבר בפני התקשורת או ברשתות החברתיות. כעת היא מרגישה יותר בנוח לספר ולדבר את שעל ליבה. בסשן שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם שלה נשאלה דיאן אלפי שאלות ובחרה לענות על כמה שאלות ביניהן על הדיירות בר כהן וטליה עובדיה.

שוורץ נשאלה: "למה את תמיד נראית בלי רגש?", וענתה: "זו הבעת הפנים שלי (סמיילי צוחק), אבל בכנות אחרי שצפיתי בעצמי ב'אח' חשבתי שאולי זה מגיע מהחינוך שקיבלתי. תמיד היה לנו קשה בחיים ובנסיעות מסביב לעולם אבא שלי היה תופס אותי, מנער אותי ואומר לי 'תתקדמי'. ככה גדלתי ופיתחתי חסינות והאמת שכשנכנסתי לבית, באמת חשבתי שיש לי עור של פיל. חשבתי שאני טפלון אבל גיליתי שלא. אני בן אדם, יש לי רגשות, בסוף גם אני נשברתי". 

דיאן שוורץ, חדשות 13 (צילום: צילום מסך חדשות 13)
דיאן שוורץ, חדשות 13 (צילום: צילום מסך חדשות 13)

עוד נשאלה דיאן: "את מצטערת שאמרה לבר 'אמא בושה'?". וענתה: "כן! בוויכוח הזה נאמרו דברים מאוד קשים לשני הצדדים. בר היא חברה, אחת הקרובות שהיו לי בבית. אני יודעת על כל התהליך שעברה בתור אמא. שמעתי על ליאו כל הזמן. היו לנו המון רגעים טובים וקרובים (לא הכל הראו). דברים נאמרו בלהט הרגע. זה קורה הרבה בתוך סיר הלחץ של הבית. דברים מתפוצצים מהר ומסתיימים מהר. הייתי עצובה לראות את הסיטואציה מבחוץ... בחרתי במילים הלא נכונות ואני מצטערת על זה, כי בר לא אמא בושה היא אמא מדהימה. 

עוד נשאלה דיאן מה דעתה על טליה עובדיה והשיבה: "ממש התבאסתי לראות ששוקף שאני וטליה ב'ביף'. אני חושבת שטליה בחורה מקסימה. נכון, היה ריחוק בהתחלה, ריחוק טבעי שנבע מהחברות שלי ושל נתנאל עם בר ואליאב ותסבוכת 'האקסים'. אחרי כמה ימים כבר הפספקתי להכיר את טליה ויצא לנו לשבת ולדבר. סיפרה לי על הקשיים שלה ולמה נכנס ל'אח הגדול' והסיפור שלה סביב העניין ריגש אותי מאוד. מבחינתי? כמובן שארצה להיפגש איתה לאחר התכנית, עם כל אחד מהדיירים".  

דיאן שוורץ (צילום: באדיבות רשת 13)
דיאן שוורץ (צילום: באדיבות רשת 13)

כשנשאלה דיאן על מה היא מתחרטת בבית, השיבה: "על מילים קיצוניות, על כעס מוגזם וריבים מיותרים. בזמן השהות בבית לא הבנתי את האחריות שיש למילים ולכך שאנשים בבית צופים ועלולים להיפגע מהתוכן. אם הייתי מבינה כמה מתייחסים ונותנים במה לכל מילה ומילה שיוצאת לנו מהפה וילדים קטנים לצערי היו צריכים לצפות בזה, הייתי בוחרת לשנות". 

הגמל לא רואה את הדבשת, בר באח הגדול  (צילום: צילום מסך רשת 13)
הגמל לא רואה את הדבשת, בר באח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)