לא רק ראש הממשלה והשרים הבכירים מיהרו לברך את קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה על העפלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות. איש העסקים אודי אנג'ל, אוהד ותיק ומסור של הירוקים העלה לרשתות תמונה שלו עם בעלי הקבוצה יענק'לה שחר, כשהם מחויכים עוד טרם המשחק. אנג'ל כתב שהוא מסיר את הכובע בפניו של שחר על האכפתיות, הלב והנשמה שהוא משקיע בקבוצה, והתוצאות כמובן, בהתאם. כזכור, לפני כשנתיים הפתיע אנג'ל את שחר במשרדו, ויחד עם בני משפחתו בישר לו כי במספנות בקוריאה השיקו את האונייה M/V GREEN DAWN (השחר הירוק), שנושאת את שמה כהוקרה לשחר.

ליטבק חוגג בממוניה

איש העסקים והגלריסט מולי ליטבק, הזמין את חבריו לחגוג עמו את יום הולדתו השישים במלון הפאר ממוניה שבמרקש, מרוקו. החגיגה שנפרשה לאורך מספר ימים ולילות כללה ערבי נושא שונים, וטיול בשוק התבלינים המפורסם של העיר. בין החברים שטסו לחגוג עם ליטבק: איל וולדמן, עופר ורווית נמרודי, רז'ין ומושיק גנזי, קארן וגיל טפר, רני והילה רהב, אבי ואירמה מיכאלי ועוד. 

מולי ליטבק (צילום: אביב חופי ורפי דלויה)
מולי ליטבק (צילום: אביב חופי ורפי דלויה)

הילטון עושה מסיקה

כוכבת הריאליטי, הדוגמנית והיורשת של מלונות 'הילטון' - פריס הילטון, יצאה בשיתוף פעולה עם מעצב התכשיטים צורי מסיקה שפעל בעבר בישראל. הקולקציה ParisXTZURI הוצגה לאחרונה ב'בוורלי הילס'. 

פריס הילטון, קרטר ראום (צילום: parishilton.com)
פריס הילטון, קרטר ראום (צילום: parishilton.com)

שף למען מרחב בטוח  

ארגוני נשים קיימו בשלישי האחרון, בכיכר הבימה שבתל-אביב, הפגנה, במסגרתה קראו למפלגות השונות להתחייב לפעול למען יצירת מרחב בטוח עבור נשים.  מילה טובה מהלאונג' לשף חיים כהן שהתייצב במקום כאחד הנואמים המרכזיים של הערב. 

חיים כהן, חודש וויסקי ביפו תל אביב  (צילום: מודרן טוקינג)
חיים כהן, חודש וויסקי ביפו תל אביב (צילום: מודרן טוקינג)

סמסו מזל טוב לשריל סנדברג, מי שכיהנה עד לא מזמן כסמנכ"לית התפעול של מטא - החברה האם של פייסבוק, שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה (איך לא), אודות נישואיה לתום ברנטל. סנדברג היתה נשואה לדייב גולדברג שנפטר בפתאומיות בשנת 2015. לפני כשנתיים הכריזה על אירוסיה לברנטל, אחיו של השחקן ג'ון ברנטל, שאותו הכיר לה אחיו של בעלה המנוח, רוב גולדברג. כעת, כאמור, נישאו השניים. 

שריל סנדברג, מנכ''לית התפעול של מטא הפורשת (צילום: רויטרס)
שריל סנדברג, מנכ''לית התפעול של מטא הפורשת (צילום: רויטרס)

ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהיה גם אחד מיועציו הקרובים, הוציא ספר חדש שבו הבטיח לספר את כל האמת, על תקופת כהונתו הסוערת של טראמפ בבית הלבן. מי שהתגייסה לתת 'בוסט' למכירות, ופרסמה את הלינק לרכישה מוקדמת של הספר  "Breaking History: A White House Memoir היתה כמובן רעייתו של קושנר, בתו של הנשיא לשעבר - איוונקה טראמפ. 

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ (צילום: יוסי זמיר, פלאש  90)
ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

JD SPORTS - רשת אופנת הספורט הבינלאומית שנחתה לאחרונה בישראל, ממשיכה להתרחב. בשלישי בבוקר נפתחה חנות חדשה של הרשת בקניון ראשונים בראשון לציון. בחנות הושקעו כשלושה מיליון שקלים. התייצב בלוק ספורטיבי: גדעון מוליוב - בעלי ויו"ר קבוצת MGS - זכיינית JD SPORTS  בישראל. 

גדעון מוליוב (צילום: נדב גארב)
גדעון מוליוב (צילום: נדב גארב)

רונית רפאל, אשת העסקים ואושיית הקוסמטיקה והטיפוח הבינלאומית, השיקה השבוע טכנולוגיה חדשנית שנועדה לאפשר ללקוחותיה טיפולי ביוטי ביתיים. השקתה של הטכנולוגיה בישראל נערכה בספא  L RAPHAEL GENEVE במלון JAFFA ביפו, השייך לרשת של רפאל. הטכנולוגיה הובאה לישראל אחרי שהושקה בהצלחה בצרפת, במהלך פסטיבל קאן בחודש מאי האחרון. את הקמפיין למוצר החדש יובילו הדוגמנית  גלית גוטמן ובתה הצעירה אמה גוטמן-קורן.

רונית רפאל (צילום: דניאל אולפינגר)
רונית רפאל (צילום: דניאל אולפינגר)

בעוד הרשת גועשת בשל ה'ריקול' של חברת 'סנפרוסט', בעקבות גילוי שיירים של חיות שונות ומשונות באריזות, הייתה מי שחשפה את עברה כ'פרזנטורית' של המותג עוד בשנת 1977. חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס-ורבין, המשמשת כיום כיו"רית מכון היצוא, העלתה תמונה שלה כילדה על לוח שנה של המותג 'סנפרוסט'. בתמונה נראית ורבין כשהיא ללא שיני חלב קדמיות, נוגסת, עם היתר, בקלח תירס. פרסומאי המותג באותה התקופה היו מושיק תאומים ומודי כידון.

איילת נחמיאס-ורבין  (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
איילת נחמיאס-ורבין (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

בהופעת 'הפיצוי' השלישית של עומר אדם (סדרת שלוש הופעות שערך הזמר כדי לפצות את מעריציו בשל ההופעה שלא צלחה בפארק הירקון), שנערכה בראשון בערב, אירח הזמר מאחורי הקלעים את איציק סעידיאן, לוחם גולני לשעבר, שהצית את עצמו במחאה על הטיפול הכושל בהלומי קרב. בהופעה עצמה נצפה מפזז בקצב עמוס לוזון, עם בתו - אור לוזון, הסטייליסטית של אדם. הערב נגמר במסיבה פרטית עם אדם וזוגתו יעל שלביה, וחבריהם הקרובים, שנהנו משירתו של הזמר אושר כהן. 

עומר אדם (צילום: דוד כהן פלאש 90 )
עומר אדם (צילום: דוד כהן פלאש 90 )

עמוס לוזון (צילום: אביב חופי)
עמוס לוזון (צילום: אביב חופי)

סמסו קולולולולו למשנה למנכ"ל 'סופר-פארם' דני לוזון, ולרעייתו הקוסמטיקאית הרפואית מימי לוזון, שאירחו חגיגת חינה שמחה, טרום נישואי בנם עמית לבחירת ליבו מאיה. החגיגה שכללה את כל כללי טקס החינה, נערכה בראשון בערב במסעדת הסלון של אייל שני שעוצבה באופן מושקע במיוחד בהתאם לחגיגה.