מתחת לביתו של בן־אל תבורי התקיימה ביום ראשון הפגנת תמיכה בו. ליאורה, שנגעלת מעצם הרעיון, שמעה כי מישהו מהתומכים התקשר לאביו של בן־אל, שימי, וביקש שיבוא לתמוך בבנו.

תבורי האב סירב באופן חד־משמעי ואמר: “שבן־אל ישלם על הפה שלו".

שימי, למה ככה? גם אתה לא היית אבא מושלם.
“אמרתי למי שהתקשר שזה עניין שלו ושאסור היה לו לקלל את בנו. זה לא מוסרי".

שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)
שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)


> השחקן ומגיש הטלוויזיה לשעבר, דורון נשר, יוצא בסדרת הרצאות תחת הכותרת “ואז הוא התחיל לדבר", שבה הוא מתאר את המסע בן שמונה השנים שעבר בבתי החולים: משבע המילים שהצליח לבטא אחרי האירוע המוחי הקשה שלקה בו, ועד למופע העכשווי.

דורון נשר (צילום: ניר קידר)
דורון נשר (צילום: ניר קידר)

> דליה הוכברג, מנכ"לית מרכז המרצים, שמייצגת את נשר: “עכשיו מגיע הקרב שלו לשיאו - דורון נשר עולה על הבמה. לבד. מעביר אותנו את המסע שלו. חוויה עוצרת נשימה, קורעת לב, מלאה בהומור ובתקווה".

> נחת במשפחת וישינסקי: לאסנת ושלמה נולד נכד בלידה מהירה במשקל 3.900 ק"ג, מבתם דנה ובן זוגה דניאל.

> לאחר שסיים להופיע במחזמר "כנר על הגג" בהיכל התרבות בת"א, הופתע נתן דטנר לראות את שותפתו להגשת התוכנית בגל"צ, אודיה קורן, מאחורי הקלעים.

> בחמישי האחרון הגיעה יובל שרף עם שני ילדיה, לוקה ונורי, לקניון עופר השרון בנתניה, כחלק מיריית הפתיחה לפרויקט החברתי "תיק־טוב" שעורכת קבוצת קניוני עופר בשיתוף עמותת "תיק לכל תלמיד", למען ילדים במשפחות מעוטות יכולת. ילדיה של שרף תרמו שני תיקים.

יובל שרף (צילום: עדי מזרחי)
יובל שרף (צילום: עדי מזרחי)

> אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", ואמיר גיסין, המנכ"ל הנכנס של התנועה, בשיתוף ראשי ארגון JCC בראשותו של דיוויד ווקס, יו"ר הארגון, פתחו את אירוע הספורט היהודי הגדול ביותר בצפון אמריקה, בהשתתפות כ־1,500 ספורטאים יהודים צעירים.

> בחמישי האחרון חגג עו"ד אורן אבלה, מומחה בתחום המושבים, בר מצווה לבנו במשק המשפחה בכפר ביל"ו. בין 700 החוגגים: שר האוצר אביגדור ליברמן, עו"ד אפי נוה ורבים נוספים. באומנותי: משה פרץ, עדן חסון, זהבה בן ומופע זיקוקים מרהיב.