לאחר שהגיעה עם בן זוגה הנוכחי להלוויה של האקס ואבי ילדיה, צביקה פיק ז"ל, שירה מנור ישבה שבעה, כצפוי, בנפרד בביתה עם הילדים המשותפים לה ולמנוח. מי שנעדרו מההלוויה המצומצמת של המאסטרו היו אחותו היחידה של צביקה, צילה, ובתה לימור. השתיים לא הגיעו להלוויה משוודיה, שם הן מתגוררות בעשורים האחרונים.

בלי ילדיו הגדולים: אלו היורשים בצוואה של צביקה פיק>>>

ברכות לדויד ברוזה, שלצד סטודנטים צעירים זכה בגיל 67 גם הוא לתעודה בטקס סיום השנה של "רימון - ביה"ס למוזיקה", לציון תרומתו למוזיקה הישראלית ולבית הספר. את התעודה העניקו לו נשיא רימון יהודה עדר, מנכ"ל רימון משה סיני ושר התרבות והספורט חילי טרופר. עוד נכחו: מיקה קרני, יאיר ניצני, לואי להב, מיקי קם ועוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מימין יהודה עדר, דיוויד ברוזה וחילי טרופר (צילום: אסף לב)
מימין יהודה עדר, דיוויד ברוזה וחילי טרופר (צילום: אסף לב)

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע לכנס בגן יבנה, שנערך ליד מגרש כדורגל. שחקני העיר הזמינו את בן גביר לבדוק את כישורי הבעיטה שלו לשער. הח"כ לא היסס, הבקיע שער ולא שכח להזכיר: "כילד הייתי שחקן בבית"ר".

איתמר בן גביר  (צילום: פרטי)
איתמר בן גביר (צילום: פרטי)

כמו בכל קיץ, אייל גולן מילא פעמיים את קיסריה בשבוע שעבר. בקהל נראו מספר אורחים מעניינים שבאו לפרגן, ביניהם אושיית הריאליטי פאני בוזגלו. היה מרגש לראות את טלי טביב ובני המשפחה של עומר טביב ז"ל, חייל צה"ל שנפל במבצע שומר החומות, שמשפחתו מקיימת שיתופי פעולה עם גולן בפרויקטים מוזיקליים לשימור זכרו של עומר ז"ל בתודעה הציבורית.

אחרי שקראתם פה לראשונה על חתונתו של יואב לפיד, בנו של רה"מ, כדאי שתדעו שב-1.9.22, באולמי “טרויה", תוביל שרית רוזנשטיין, הבת של הזאב, את בתה איבון, אל מתחת לחופה, שם יחכה לה בחיר לבה ליאור.