יהונתן מרגי הופיע אמש בהאנגר 11 בתל אביב, בחסות מותג האופנה Twentyfourseven. במסגרת המופע, ביצע הזמר את לראשונה את השיר "Lie like this" שישוחרר במהלך השבוע הקרוב.

דקות אחרי שירד מהבמה, שאלנו את הזמר מה יש לו לספר לנו על הקריירה שהחל לבנות לעצמו בחו"ל, הוא ענה: "לגמרי יש למה לחכות. אני בעצמי כבר לא יכול לחכות, אבל זה קורה. אני מאוד מתרגש כי מבחינתי זה כמו התחלה של מסע שאני עובר עם עצמי".

בחוצפתנו, הצבנו בפניו את דעתה של מתמודדת הריאליטי "האח הגדול", טליה עובדיה, ושאלנו מה הוא חושב עליה. הוא צחק וענה: "נכנסנו לפני כמה שבועות לאח הגדול והיה סופר מצחיק ומעניין ומרגש. יצא לנו להופיע להם שם עם כמה שירים וגיטרה אקוסטית ושם זה הסתכם".

יהונתן מרגי (צילום: סער נווה)
יהונתן מרגי (צילום: סער נווה)

כידוע, נועה קירל נבחרה על ידי התאגיד לייצג את ישראל באירוויזיון שייערך בבריטניה, ככל הנראה, במאי 2023 (בעקבות הפלישה לאוקראינה). מרגי התחרה בעבר בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" והעפיל לשלב הגמר אך הגיע למקום השני אחרי נטע ברזילי. שאלנו אותו האם הוא עדיין חולם לייצג את ישראל בבמה הענקית, ומה הוא חושב על הייצוג של האקסית המוכשרת.

הוא הסביר: "זה לא משהו שאני חושב עליו בכלל, במיוחד לא עכשיו אחרי שירדתי מהבמה של ההאנגר וכל האנרגיות עדיין באוויר. אבל אני מאחל לנועה המון בהצלחה, אני חושב שהיא בחירה מדהימה לייצוג הזה".