בחגיגות החתונה היוקרתי שערך הזוג ההוליוודי ג'ניפר לופז ובן אפלק, שהתפרסו על פני שלושה ימים בהם נכחו רק המשפחה והחברים הקרובים, האורחים התבקשו שלא לתעד מתוך האירוע. ביום שישי האחרון החלו להסתובב ברחבי הרשתות החברתיות סרטונים ותמונות מתוך הטקס האינטימי, שהצליחו להרגיז את הנשואים הטריים. 

בסיטואציה שתועדה אפשר לראות קטע בו ג'יי לו מבצעת שיר מיוחד לבעלה ביום חתונתם. אפלק ישב במרכז רחבת הריקודים, בזמן שהכוכבת שרה לו קטע שככל הנראה נכתב עבור האירוע והכיל את הטקסט: "Can't get enough of you". ההדלפה של הביצוע של הצליח להרגיז את הזמרת, שהגיבה על אחד הסרטונים בזעם: "זה צולם ללא רשות. נקודה". 

בהמשך תגובתה כתבה ג'יי לו: "מי שעשה זאת ניצל את הרגע הפרטי שלנו. אני לא יודעת מאיפה כולכם מביאים את הסרטון, כי היו לנו הסכמי סודיות וביקשנו מכולם לא לשתף דבר מהחתונה שלנו. זו אמורה להיות הבחירה שלנו אם לשתף. כל מה שצולם הוא OnTheJLO והוא נועד שאחלוק אותו עם המעריצים שלי כשאהיה מוכנה. זה נגנב ללא הסכמתנו ונמכר תמורת כסף".

כמו כן, בעקבות התגובה של הזמרת המפורסמת הסרטון שהועלה נמחק "מתוך כבוד לבניפר", ובמקומו הועלה צילום מסך עם התגובה של לופז.