מאיה ג'ריס עמדה בראש הכותרות כשחשפה לפני כשנה כי נבגדה לכאורה על ידי זוגתה דאז אלה לי להב, שניהלה קשר סודי עם דמות ידועה מהתעשייה. מאז כידוע השתיים נפרדו, והחלו לצוץ שמועות כי בזמן ששרית פולק שהתה בבית "הגדול", בעלה הזמר סטטיק הוא זה שלטענת ג'ריס בגד עם הזמרת אלה לי.

כפי שחשפנו לראשונה, הנישואים של סטטיק ושרית עלו לאחרונה על שרטון, והם החליטו לקחת פסק זמן. ג'ריס מצידה, חטפה ביקורות נוקבות על השמועות שהפיצה, ואף חטפה מכתב התראה יחד עם הזמר רון נשר מסטטיק על הדיבה שהפיצו נגדו, אלא שכעת מגיע שלב ההוכחות. ג'ריס נחושה להוכיח לכולם שהיא דיברה אמת, והחליטה להציג ברשתות החברתיות תכתובת שניהלה עם חברו הטוב של סטטיק.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאיה ג'ריס חושפת הוכחות לבגידה (צילום: צילום מסך)
מאיה ג'ריס חושפת הוכחות לבגידה (צילום: צילום מסך)

בפוסט מקדים כתבה: "יאללה כל התעשייה הזאת עלתה לי. הסטורי הבא מוקדש לכל שבור שמכחיש את זה. חשבתי כמה פעמים אם לפרסם את זה אבל אין לי ברירה. זה הולך לכאוב ויהיה מכוער. כמו שאתה בוחרים להכאיב לי כרגע. זו ההוכחה שיכולה לשים את כל האמת בפרצוף לכל אדם שניסה להכחיש או להרוס לי את החיים. אבל הסרטון כל כך מכוער ואני לא יכולה לחשוף גוף של אישה יש גבול".

בתכתובת שמפרסמת ג'ריס נכתב: "שולח לך את הסרטון שסטטיק שלח לי אחרי שאלה לי הלכה ממנו. אבל אני מבקש שלא תחשפי את העמוד הבדוי הזה כי יכולים לעלות על זה בשנייה. ובתור החבר הכי טוב שלו אני מת לראות את הקריירה שלו נופלת".