לפני כשנה חוו מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן משבר בנישואים שהוביל לעזיבתו של האחרון מהבית ושיחות על גירושים. אלא שהשניים צלחו את המשבר וחזרו מאוחדים וחזקים. כעת חושפת מיכל הקטנה פרטים אישיים על הקשיים שהיא חווה מהזוגיות עם ניר ועל תחושת חוסר הערכה שהיא חווה מצידו.

בשאלות-תשובות של העוקבים שלה באינסטגרם, נשאלה הכוכבת מדוע היא ציינה בעברה שהיא בודדה כשהיא נשואה ואמא לשישה ילדים. "שאלה חדה ומעניינת", השיבה הקטנה והוסיפה בגלוי: "לאורך השנים למדתי שאני חייבת להיות כנה עם עצמי ועם הרגשות שלי. אין בי שום רצון לזייף. המון פעמים בין כל האנשים וגם בזוגיות שלי אני מרגישה לא מובנת או לא מוערכת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מיכל הקטנה, ניר וויצמן (צילום: אביב חופי)
מיכל הקטנה, ניר וויצמן (צילום: אביב חופי)


עוד הוסיפה מיכל הקטנה בכנות: "הרגעים שבהם אני נמצאת בגפי מובלטים יותר. יום אחד אני מרגישה הכי למעלה בעולם, ויום למחרת מרגישה חסרת כל והפער עצום ומשתק. כמובן שאני צריכה להיות בהוקרה על כל מה שיש לי אבל לא תמיד הנפש שלי רואה את המציאות כמו שהיא".

כמו כן הוסיפה: "לבנות משפחה גדולה תמיד היה החלום שלי, אך באותה מידה משפחה הופכת עם השנים לעזר או עבודה שצריך לנהל. יש כל כך הרבה משימות ומטלות. לפעמים גם האנרגיה שלי צונחת ותחושת הבדידות חוגגת בי. אני מנסה להזכיר לעצמי שאני לא לבד, שאני אהובה ונאהבת ובאותה מידה מנסה לא לשפוט את עצמי, כי לכל הרגשות שלי יש מקום וזמן".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)