הרבה לפני שנכנס לבית המפורסם במדינה, ולפני שהתאהב בטליה, מסתבר שלשחף רז או בזהותו השנייה מיסטר שחף, הייתה גם זהות נוספת שלישית עם פנים אחרות. לפני כארבע שנים פורסמה כתבה על מקרה חריג למדי, בו כיכב שחף רז כשמצא את עצמו מתמודד עם תקרית בה זהותו הוחלפה בדרכון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מתוך הכתבה המקורית שעלתה ב-2016 (צילום: צילום מסך N12)
מתוך הכתבה המקורית שעלתה ב-2016 (צילום: צילום מסך N12)

רז, שהיה בזוגיות דאז ורק רצה לצאת לחופשה קיץ בחו"ל עם חברתו, השתמש באתר המקוון של רשות האוכלוסין וההגירה לחידוש הדרכון. כשלביתו נשלח דרכון חדש באיחור של שבוע וחצי, הוא הגיע עם תמונה של אדם אחר לגמרי, תחת פרטי זהותו של שחף. באותם הימים שחף התראיין לחדשות 12 וסיפר: "הדרכון החדש הגיע במעטפה - יחד עם שתי התמונות ששלחתי, ובדרכון החדש? תמונה של אדם זר לחלוטין. ניסיתי לתפוס נציג טלפוני ללא הצלחה, כי חול המועד עכשיו, ואז שלחתי הודעה די כועסת בעמוד הפייסבוק שלהם, הם חזרו אליי למחרת - והציעו לי להשתמש בשירות הטלפוני".

שחף שיתף את המקרה שלו גם בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "יש לי חבר שעובד כמאבטח ברשות שדות התעופה, ומסתבר שהם רואים לא מעט מקרים של טעויות בדרכונים", מגלה רז, "אני לא יודע אם זו תופעה, אבל שמעתי על מקרים נוספים אחרי שפרסמתי את הפוסט שלי". "אני כבר לא אסמוך על הדואר, כי הבנתי שזה לא יעמוד בזמנים, אז איאלץ לקחת יום חופש - בדיוק מה שניסיתי להימנע ממנו - ולגשת פיזית לרשות האוכלוסין עם כל הניירת, אני ממש לא מתכוון לשלם שוב על הטעויות שלהם, אבל יש לי תחושה שזה לא יהיה קל".