השחקנית שרון סטון פתחה בפני המגזין "ווג ערביה" את מחשבותיה על הזדקנות טבעית וחשפה שגבר צעיר שיצאה איתו שאל אותה אם היא משתמשת בבוטוקס. בכתבת השער לחודש ספטמבר של המגזין, סטון סיפרה על החוויה שלה לצאת עם גבר צעיר ואיך מערכת היחסים ביניהם השתנתה כששאל אותה אם היא משתמשת בבוטוקס.

היא נזכרה שאמרה לו שכנראה שניהם יקבלו חיזוק טוב לאגו אם כן, אבל זה לא משהו שיכול לעבוד עבורה. מערכת היחסים הסתיימה זמן קצר לאחר מכן, אבל סטון לא נתנה לזה להשפיע עליה, וציינה שהיא לא רוצה מישהו בחייה שמעריך רק את היופי שלה. "ראיתי אותו פעם נוספת אחרי זה ואז הוא לא היה מעוניין לראות אותי יותר", אמר סטון למגזין. "אם לא תראה אותי מעבר לזה, בבקשה תמצא את הדרך ליציאה", הוסיפה סטון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שרון סטון מתוך ''סליבר'' (צילום: באדיבות yes)
שרון סטון מתוך ''סליבר'' (צילום: באדיבות yes)

יש סיבה טובה שכוכבת הסרט "אינסטינקט בסיסי" בחרה שלא להשתמש בהזרקות כדי להאט את תהליך ההזדקנות. היא מודה שהשתמשה בהזרקות כשהייתה צעירה יותר, אך בסוף החליטה להפסיק. ניסיון רע עם בוטוקס שהוביל לסיבוכים בריאותיים, גרם לה לשנות את נקודת המבט שלה על בוטוקס וזריקות אחרות.

View this post on Instagram

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone)

"היו תקופות בתהילת העל שקיבלתי בוטוקס וחומרי מילוי וכאלה, ואז עברתי את השבץ המאסיבי הזה ודימום מוחי של תשעה ימים, והייתי צריכה לקבל יותר מ-300 זריקות של בוטוקס וחומרי מילוי כדי לגרום לצד אחד של הפנים שלי לעלות בחזרה", היא הסבירה.

סטון מעדיפה כעת לחגוג את עצמה בדיוק כמו שהיא, כפי שמעיד הפוסט ששיתפה באינסטגרם שלה מוקדם יותר הקיץ, בו התייצבה בבגד ים קטנטן ללא פילטרים. "פרסמתי את זה כי אני מרגישה שנשים הופכות לבלתי נראות ברגע שאנחנו הופכות לאימהות, ואת בת 45 ואנשים עוברים לידך כאילו את לא שם", שיתפה השחקנית בת ה-64. התמונה צולמה במהלך אחר צהריים מהנה כאשר היא וחברותיה התחלפו לצלם אחת את השנייה ולגרום אחת לשנייה להרגיש טוב עם עצמן.

View this post on Instagram

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone)