ג'ודי שלום־ניר־מוזס שוקלת רילוקיישן לניו יורק באביב הקרוב.

שלום־ניר־מוזס, ניו יורק מחכה לך?
״אני טסה לבדוק מיזם תקשורת שהוצע לי, ויש לי גם ילד, תומר, שלומד שם באוניברסיטת קולומביה. כלום עוד לא סגור״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ג'ודי ניר מוזס (צילום: מרק ישראל סלם)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: מרק ישראל סלם)


> לפני כחודש ליאורה דיווחה על הסכסוך המרתק על השליטה במפלגת עלה ירוק, בין מייסד המפלגה ליו"ר בשנה האחרונה. לפני כשבוע הצדדים הגיעו לבית המשפט המחוזי, ושם, בעזרת בית המשפט ונשיא בית הדין של המפלגה אלעד הרוש, הצליחו להגיע להסכמה שלפיה עו"ד חץ־דוד עוזר יהיה יו"ר המפלגה. השניים אף צילמו סרט משותף שבו בועז וכטל קרא להתאחד מאחורי מנהיגותו של עוזר. בנוסף, השיק השבוע עוזר את האוטוביוגרפיה הפוליטית המוקלטת שלו, “מאדם רגיל ליו"ר עלה ירוק".

עוזר, אתה מתכנן גם פרק על השירות בכנסת?
"אני שמח שהצלחנו להגיע להסכמה ולקבל את ברכתו של בועז למהלך שבמסגרתו יתאפשר לעלה ירוק 2.0 להביא את האיחוד החשוב בין כל הקבוצות שמאמינות בקידום השמחה, הביטחון האישי והחופש, בדרך של אמת, יעילות ודרך ארץ, וקורא לכל פעילי עלה ירוק מהעבר - דברו איתי. אנחנו הולכים להיות כוח עצום. חזרו הביתה ובוא נעשה פה את השינוי שרצינו מאז ומתמיד בכל תחומי החיים".


> בשבת האחרונה שהו בבאר שבע שלל אורחים נכבדים לרגל שמחת שבע ברכות ליעקב ישראל, בנו של רב העיר יהודה דרעי, שנישא לבחירת לבו, שרה לוי. בשמחה השתתפו הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, יו״ר ש״ס אריה דרעי האח של יהודה, ואריאל אטיאס, שדסקסו במהלך השבת הארוכה דברי תורה לצד, איך לא, גם ניתוחים פוליטיים.