כוכבת הריאליטי ואשתו לשעבר של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, שומרת על קשר קבוע עם עוקביה ועוקבותיה ברשתות החברתיות ועונה לעיתים קרובות על שאלותיהם בפתיחות. בשבוע שעבר סיפרה גרינברג כי לאחר זוגיות של חצי שנה נפרדה מתום שקד, חודש בלבד לאחר ששיתפה תמונה של השניים מתנשקים לראשונה.

בסשן שאלות תשובות היום (ראשון) נשאלה גרינברג: "מה שלומך? נראה שאת בדיכאון", והשיבה: "אני יותר טוב אהובה, תודה. אני לא בדיכאון, עברתי שלושה שבועות לא פשוטים בריאותית, זה השפיע על הנפש וכנראה שמשם זה הגיע. אני מודה שאני נמצאת בתקופה קשוחה שלי עם עצמי, המון לחץ נפשי. חרדות שתופסות אותי בקטע לא מוסבר, דאגה יתרה שלא על משהו. סוג של נקודת חולשה באמצע מסלול החיים שלי. אני עוד מעכלת תוך כדי תנועה את המהירות שדברים קורים אצלי וזה בסדר לא להיות חזקה ואני עובדת גם על להישבר לפעמים כי זה בסדר וטבעי, קורה". 

דניאל גרינברג, רון גולן, מיאל גולן (צילום: ירדן הראל)
דניאל גרינברג, רון גולן, מיאל גולן (צילום: ירדן הראל)

עוד נשאלה גרינברג האם הייתה יוצאת עם גבר שמרוויח 20 אלף ש"ח בחודש וענתה: "כשאת מכירה בן אדם לראשונה את לא נכנסת לשאלות כאלה. אלו לא דברים שמעניינים. אם יש חיבור עם הבן אדם ומשהו פנימי אמיתי אז הייתי נוהגת בכבוד רב לגבי ההכנסה החודשית שלו. במדינת ישראל גם 20 בחוד קשה להרוויח, אז הכל מוערך. הכנסה של בן אדם לא הופכת אותו לטוב או לפחות טוב ובכל דבר בחיים יש היתרונות וחסרונות. את יכולה גם להיות עם גבר שמרוויח 200 בחודש אבל לא תראי אותו כמעט, עדיף?". 

עוד נשאלה גרינברג את מי היא הכי אוהבת בעונה הנוכחית של "האח הגדול" וענתה: "שחף". גרינברג נשאלה תמורת איזה סכום הייתה משתתפת בהישרדות והפתיעה כשכתבה: "שום סכום". בנוגע ל"מירוץ למיליון" כתבה גרינברג על השתתפות: "חלום חיי, כל פעם מתחלף לי הפרטנר". 

דניאל גרינברג (צילום: רפי דלויה)
דניאל גרינברג (צילום: רפי דלויה)