בשבוע שעבר שמו של הזמר איתי לוי עלה לכותרות לאחר שבהופעתו בקיסריה הדברים יצאו משליטה בקטטה של אחדים בקהל מול כוחות האבטחה במקום. אתמול (ראשון) הגיע הזמר לסט הצילומים של לי קופר, שם פגש על הסט את השורדת לעתיד שהרגע חזרה מהצילומים על האי דורין דותן שנבחרה להצטלם לצידו לקמפיין החדש.  

בין החלפת בגדים אחת לאחרת התראיין לוי ל-TMI וסיפר על ההכנות לתפקידו החדש כ"קזבלן", האם הצליחו למצוא לו שידוך ראוי ב"כוכב הבא", האם דיבר עם חבריו לשעבר לשולחן השיפוט סטטיק ובן אל על רקע הפרידה של השניים ואיך הוא מרגיש לאחר התקרית האלימה בקיסריה. 

איתי לוי מגיב למהומה במופע: "מי שצריך יתן את הדין על התקרית"

איתי לוי, דורין דותן (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי, דורין דותן (צילום: עופר חג'יוב)

עונה שישית עם לי קופר. למה נראה לך שאתה נבחר כל פעם מחדש?
"וואלה נראה לי שאני סבבה כאילו. הולכים דרך ארוכה ועושים דברים טובים ומצליחים אז נשארים".

מה הערך המוסף שאתה מביא?
"אולי הם חושבים שאני גם דוגמן. סתם, אני צוחק. אני חושב שאומן זה לא רק לשיר היום, זה הרבה מעבר. אם יש לך יכולת להוביל מותג אז אני חושב שזה כבוד גדול. דוגמן? אני לא דוגמן".

הוצאת היום שיר חדש, ספר לי עליו.
"שיר מרגש. הוא יושב אצלי הרבה זמן וחיכינו לרגע הנכון. הוא היה צריך להיות באלבום העשירי והחלטנו שאנחנו נותנים לו להיות לבד, לתת לו את הפוקוס ואני שמח על התוצאה".

יש רצון לכתוב לבד?
"בטח. יש רצון גם ליצור מוזיקה ללא מילים, אני עובד על זה עכשיו. יש לי הרבה דברים בראש. זו שנה של יצירה, זו שנה קצת אחרת. אני מתקרב לעשור שלי במוזיקה ובא לי בעשור הבא משהו קצת שונה. עשיתי דברים לאורך השנים והרבה לא יודעים, ואני רוצה להוציא את זה החוצה". 

איתי לוי, דורין דותן (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי, דורין דותן (צילום: עופר חג'יוב)


בקרוב אתה נכנס לנעליו של קזבלן. איך אתה מתכונן?
"בעיקר עושה הרבה ספורט. צריך ללכת הרבה ב"הבימה". יש שם ריקודים וקפיצות. אני רגיל לספורט אבל לא בתנאים האלה, זה מוזר לי".

הייתה בשבוע שעבר סערה בהופעה שלך בקיסריה. איך ההרגשה?
"בסדר. לא נעים, לא כיף, אבל בסדר. הכל טוב, היו שני מופעים - יום אחרי יום. הייתה חגיגה רצינית וקורה שזה לא תמיד מושלם. כולם בשלום וכולם בריאים ואנחנו ממשיכים הלאה".

יש קולות שהאשימו אותך שגרמת למהומה אחרי שצחקת עם הקהל שלא יעזבו לפני הזמן. מה דעתך?
"וואי חדש לי עכשיו מה שאת אומרת, לא שמעתי את זה אף פעם. הייתי פעם בהופעה של שלמה ארצי ויש לו קטע שהוא מתבאס שמישהו יוצא באמצע וזה היה היתול כזה. זה נורא מצחיק. בסוף הוא נשאר עד הסוף אבל כן, אני אוהב שנשארים עד הסוף".

יש קולות שאמרו שזה קורה רק בהופעות של הזמר המזרחי. מסכים עם זה?
"אני לא יודע מאיפה זה בא ואנחנו זמר ישראלי, צאו מזה, באמת. זה קורה אצל כולם ושזה יפסיק כבר, לא מגניב. תמיד עלו לבמה, גם אצל אביב גפן, שלום חנוך ושלמה ארצי. היום יש טלפון וכל דבר רואים אז זה נהיה באזז אבל אני חושב שזה נטו מאהבה, זה לא מרוע".

חברייך לשולחן השיפוט ב"כוכב הבא", סטטיק ובן אל, נפרדו. יצא לך לדבר איתם?
"שלחתי הודעה שאני מאוד מצטער וזה כואב לי. אני כמה ימים לא הרגשתי טוב עם הדבר הזה. אני מכיר אותם שנים, מכיר אותם מתחילת הדרך ומכיר את החיבור שלהם. זה לא כיף שזה קורה כי הם באמת מוכשרים והם עשו פה היסטוריה ואני מקווה שכל אחד בדרכו ימשיך את ההצלחה המטורפת הזאת". 

איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)


ב"כוכב הבא" מחפשים לך זוגיות. יצא מזה משהו?

"כן. רותם סלע. התחתנו, בעלה עוד לא יודע, זה יגיע אליו".

עברת מנינט לרותם?
"נשארתי בנינט, את יודעת אני כזה באמצע".

אבל שירי לא.
"לא, עד שירי".

יש מישהי חדשה בחייך?
"לא. כרגע לא. כשתהיה אני בטוח שכולכם תדעו, הרי זה ככה עובד. אני במלא דברים ובמלא עשייה ואני רוצה לאסוף את עצמי. יש הרבה פולנים סביבי. מה העניין? אני צעיר, תנו לי לבלות".