בשבת האחרונה הודח קאזם חליליה, שהיה אחד מדיירי "האח הגדול" שהכי הופתעו העונה מהדחתו. קאזם נותר ללא מילים כשירד במדרגות הבית אל הקהל ואל עבר המנחים לירון ויצמן וגיא זוארץ. אלא שאתמול, יומיים אחרי הדחתו בהם הספיק להתעשת ולצאת מההלם, קאזם חלילה סיכם את החוויה וגם מתייחס לכותרות שהתפרסמו בעודו היה בבית, על הודעת המשפחה שבחרה להתנתק ממנו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קאזם מודח מהאח הגדול (צילום: יח''צ)
קאזם מודח מהאח הגדול (צילום: יח''צ)

 "וואו איך מסכמים שלושה חודשים? כנראה שעוד ייקח לי זמן לעכל הכל, אבל אם יש דבר משמעותי שלמדתי בבית האח הגדול, הוא שאי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו. לפני הכניסה לבית, קיבלתי עם עצמי החלטה שאני הולך לדבר על הכל בפתיחות. והכי חשוב להיות מי שאני באמת. גיליתי על עצמי הרבה רבדים, חלק מרגשים, מאתגרים ואולי גם קצת מעצבנים אבל דבר אחד בטוח - נכנסתי לבית האח הגדול עם ראש מורם וכך יצאתי".

"נשארתי נאמן לעצמי. ואני גאה בזה. לצערי, עם היציאה מהבית, נחשפתי לשיח שהיה סביב המשפחה שלי בתחילת התכנית. ויחד עם זאת, השיחה הראשונה שעשיתי מיד שיצאתי מהבית זה לאמא שלי. אישה אמיצה, חזקה, וגיבורה אמיתית. ובהזדמנות זאת, אני רוצה להודות לכל מי שתמך, הצביע, כתב מילים יפות ומחזקות. בקרוב אענה לכולם. שום דבר מבחינתי לא מובן מאליו. תודה לכם ועליכם. אמנם אני לא אזכה במיליון, אבל זכיתי באהבה שלכם שהיא שווה הרבה יותר מכסף. אוהב מלא".