הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב ששיתפה סרטון שבו היא רוקדת מאושר לאחר ששלחה לפני מספר ימים את בנה הבכור אדם לגן, הגיעה הבוקר (שלישי) יחד עם השחקנית והדוגמנית ניבר מדר, לצילומים לקמפיין ההלבשה התחתונה והפיג'מות של רשת "אינטימה" לחורף הקרוב.

הצילומים אותם הוביל הצלם דודי חסון, התחילו בשעות הבוקר המוקדמות בוילה מפוארת במושב אביחיל והסתיימו בשעות הערב המאוחרות. במהלך הצילומים סיפרה ארונוב על כניסתו של בנה לגן לראשונה, מה השתנה בה מאז שהפכה לאמא ומה השתנה במערכת היחסים עם בעלה אייל אלגבי מאז שהפכו להורים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)

ראינו אותך באחד בספטמבר משתעשעת מזה שהילדים חזרו למסגרות. באמת שמחת או שבכית ברגע ששמת אותו במסגרת?
"בפנים היה משהו אחר לגמרי. אני מניחה שככה אולי ארגיש בעוד כמה שנים. כרגע אדם רק נכנס לגן ואני מדברת איתך אבל בעצם בפנים כולי בדאגה וחרדה האם טוב לילד שלי בגן. זו הדרך, כולם עוברים את זה ואני במנטרה של כולם מתרגלים, גם הוא יתרגל ואני ממש אנסה לשחרר היום".

מה גילית על עצמך מאז שהפכת לאמא?
"למדתי שאני לא שופטת יותר אף אחד, על שום דבר. לפני שאת הופכת להיות אמא, היו לי כל מיני 'למה הוא לא עושה ככה? ואני אעשה ככה'. פתאום הדבר האמיתי מגיע ואני מבינה שאין לי שום זכות, בשום סיטואציה, לשפוט אף אחד או אף הורה. זה מקרין לחיים עצמם. משהו בשיפוטיות של כל אדם וכל תגובתו או התנהגותו, זה יותר לא רלוונטי עבורי". 

איך היחסים שלך ושל אייל השתנו מאז שהפכתם להורים?
"אין לנו יחסים, אין לנו זמן. סתם (צוחקת). זה מאוד מאתגר, המאזן כוחות בבית השתנה. יש את אדם ויש עניין של 'אתה אוסף, אני מרדימה'. הכל נורא לוגיסטי ואנחנו משתדלים בתוך כל הטירוף הזה למצוא רגעים קטנים של עצמנו אחרי שהוא נרדם, לפתוח בקבוק יין, לאכול ארוחת ערב ולדבר על איך עבר היום. לא כל יום זה מצליח אבל אנחנו נלחמים על הביחד שלנו מאוד וזו עבודה לא פשוטה בכלל". 

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)

ניבר מדר (צילום: דודי חסון)
ניבר מדר (צילום: דודי חסון)